לא מאפשרים לי להתנתק |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים פניתי לתחנת שירות וביקשתי לנתק קו של הנייד, נאמר לי שעלי לעשות זאת טלפונית למוקד. התקשרתי למוקד והמתנתי הרבה זמן ולא נעניתי. לפני כעשרה ימים ניכנסתי לאתר החברה וביקשת לדבר בצ'ט, והסברתי למוקדן שאני מעוניינת להתנתק. הודיע שיעביר את בקשתי לנציג שירות שיחזור אלי בהקדם, נציג שירות לא חזר, שלשום שוב נכנסתי לאתר ושוב ביקשתי לנתק, ושוב נעניתי שיפנו אלי נציג שירות, אתמול בבוקר קיבלתי פעמיים צלצול מנציג שירות שמיד התנתק לפני שהספקתי לענות, בשעות הערב שוב התקשר נציג שירות וכשעניתי שאל מדוע אני רוצה להתנתק, הסברתי וביקשתי שינתק, אך הוא ענה שהוא לא מוסמך ויפנה אלי נציג שירות מסמך, ביקשתי שיעשה זאת בדחיפות, עד עתה למעלה מ-24 שעות עדיין לא חזר אלי נציג שירות. אין לי אפשרות לדבר בקו הטלפון הזה כי המכשיר מקולקל והחב' לא מוכנה לתקן ומחייבת אותי לקנות מכשיר חדש.
אני דורשת לזכות את חיוב החשבון לחודש האחרון כי לא קיבלתי שירות ולא השתמשתי במכשיר ובקו כי לא התאפשר לי.
|
בזבוז זמן, כעס, זלזול בי ושירות גרוע. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|