פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ההטבות לאחר 18 חודשים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי הגיע לביתנו סוכן של חברת פלאפון, הוא החתים אותנו על עסקה מפתה ונייד אותנו מחברה אחרת.
בעסקה שחתמנו היו הרבה "הטבות" . לא הוסבר לנו שיש תוקף להטבות או לתוכנית.
במשך תקופה של שנה וחצי קיבלנו תשלומים שנעו בין 150-200 שקלים לחודש בהתאם למה שהובטח לנו על ידי נציג המכירות.
לאחר כשנה וחצי ללא הודעה מוקדמת, קיבלנו חשבון של למעלה מ 1000 שקל (עליה של 500%) ועוד חשבון של 900 שקלים כחודש לאחר מכן.
כאשר דיברתי עם נציג החברה נאמר לי שנגמרה תקופת "ההטבות" ונשארתי רק עם תוכנית שבאופן מפתיע גורמת למדרגות מחיר הפוכות לחלוטין ממדרגות המחיר הקודמות.
על פי התוכנית הקודמת ככל שדיברנו יותר כך ההטבות שקיבלנו היו גדולות יותר ולכן, בסיום ההטבות פשוט נשארנו עם התשלום עבור השיחות הרבות שעשינו על מנת לקבל את ההטבות.
כאמור לא ידענו ולא ידעו אותנו על סיום ההטבות ולמיטב הבנתנו לא היו הטבות ושיטת התמחור של החשבון החודשי שלנו היא התוכנית שעליה חתמנו, כך לפחות הוסבר לנו על ידי נציג המכירות.
לטענת החברה הם הודיעו לנו על ביטול ההטבות באחת מהחשבוניות שקיבלנו, לצערי בגלל שאין לנו שימוש עסקי בחשבוניות, דרך המעקב שלנו אחר החיובים נעשית בחשבון כרטיס האשראי ושם גילינו את הבעיה, בגלל שהחיוב באשראי מבוצע רק בתוך תקופת החיוב הבאה נאלצנו לשלם חיוב מופרז גם בחשבונית הבאה (1000 ₪ בחשבונית הראשונה ו 900 ₪ בשנייה), לא בדקנו את החשבוניות ולא הייתה לנו סיבה לעשות כן בגלל שלא נאמר לנו שצפויים להיות שינויים בתוכנית.
לא ברור לי איך בתקופה שיש כל כך הרבה חברות בשוק מגלה החברה כזה חוסר רצון לשמר את לקוחותיה ומוכיחה שדרך פעולתה היא גזילת כספי הלקוחות על ידי הטעיה. לא רק שהדרך והשיטה פשוט מחרידים לא הייתה לכם בושה לעשות את זה אצלי בבית, הגעתם עד לפתח ביתי כדי לגזול ממני את כספי. לפחות תתנו ללקוחות לעשות את הטעות ולהגיע אל סניפכם.
לצערי המקרה ובעיקר הטיפול והשירות שקיבלנו מנציגכם בהחלט עוברים במשפחתנו ובקהילה ולא משרתים את אופי החברה ובביטחון מלא אני יכול לומר שגורם לעזיבה של לקוחות רבים.

אנו מקווים שנציג מטעמכם יסדיר את העניין וישיב לנו את כספנו, במידה ונציגי החברה ימשיכו בחוסר רצונם לטפל בבעיה נעשה כל שיידרש לדרוש את כספנו בבית המשפט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה