פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר אופקים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט העברתי שני קוים מחברת אורנג לפלאפון .. דברתי עם נציג שירות דרך הטלפון והציע לי ללא הגבלה הכל בעלות של 95 ש"ח הסכמתי להצטרף לחבילה עם שני הקוים .. יום אחרי התקשר אליי נציג מבקרת פלאפון במטרה לשקף לי את פרטי החבילה שרכשתי שלא יהיה אי הבנה .. הסביר לי אותו הדבר מה שהסביר לי הנציג שעשה לי החבילה ובנוסף התברר שהנציג דחף לי חבילה שלא ידעתי ולא אמר לי שהוא דוחף לי אותה אז ביקשתי לבטל אותה .. הוסבר לי בפירוש שהגלישה ללא הגבלה והכל ללא הגבלה יחד עם זאת יש לי נפח של 1G ולאחר ה 1G קצב הגלישה יורד מ 8M ל 4M .. חודש אחרי התקשרתי לחברת פלאפון במטרה להגדיל נפח הגלישה של אחד הקוים כי סבלתי מאיטיות .. אמר לי הנציג שהוא נותן לי חבילה של 3G ב 20 ש"ח ואני הסכמתי .. ואמר לי שבמכשיר השני יש חבילת גלישה מוגבלת עד 1G ולאחר מכן אני משלמת עבור החריגה אז ביקשתי ממנו שמנהל יחזור אליי כי אני בטוחה מעצמי שנאמר לי שהחבילה ללא הגבלה .. חודשיים אחרי התקשרתי ענה לי נציג בקשתי ממנו להעביר אותי למנהל ואחרי שיחה של 30 דק' שמתוכם הייתי 20 דק' על החזק .. חזר ואמר לי שמנהל יחזור אליי .. חזר אליי מנהל אחרי כמה ימים אחרי שהתקשרתי מליון פעם ובקשתי מנהל.. אז המנהל בשם אסמאעיל אמר לי בפירוש שמגיע לי זיכוי כי מחודש 9 אשר האזינו לשיחה שמעו שנאמר לי שזה ללא הגבלה והנציג שדברת איתו בזמנו היה אמור לחזור אליי ולהודיע לי את זה ולזכות ומשום שהנציג לא עשה העבודה כמו שצריך אז הוא מעביר את השיחה למנהל הראשי של הנציג הזה ומעביר לנציגה שענתה לי לזכות אותי ..! עבר שבוע והמנהל א חזר כל פעם אני מתקשרת אומרים מחר או עוד שעתיים או במהלך היום ולא חזרו ולא נעליים ..! ומשום שאני סטודנטית אז אנני יכולה להיות בטלפון מתי שאני רוצה כי יש לי לימודים ..! אז התקשרתי אליהם ביום רביעי בבוקר לפני שאגיע ללימודים ודברתי עם מנהל בשם איבראהים ואמר לי שכן מגיע לי זיכוי ויש פניה בטיפול והוא מעביר למנהל בשם מוראד לחזור אליי כי הוא אמור לחזור אליי.. אז בקשתי שיחזור אליי בשעות של 13:30 ו 14:30 על מנת שאוכל לדבר .. אז אחרי שבועיים רדיפה אחרי פלאפון סוף סוף חזרו אליי לא רציתי לדבר עם המנהל משום שהבטיח לי כמה פעמים לחזור ולא חזר ואני בכלל לא בקשתי מנהל אלא בקשתי מספר תלונות הציבור כי רציתי להתלונן על השירות המגעיל שקיבלתי ועל ההתעללות שהתעללו ..! וכל הנציגים והמנהלים שדברתי סרבו לתת לי את מספר הפקס של פניות הציבור .. כי הייתי אמורה לדבר עם מנהל מעליהם קודם ובמידה ולא קבלתי מענה אז הוא ימסור לי את המספר ..! בקיצור חזר אליי מנהל בשם מוראד מחברת פלאפון ואת החבילות שמוכרת פלאפון אני בתור לקוחה יודעת אותם יותר טוב ממנו .. לא יודע כלום ואין לו כוח בכלל לדבר אז החלטתי לסיים את השיחה כי לא היה לי ברור מה שהוא אומר .. כי ברור שאינו מקצוען ולא יודע מה החברה שבה הוא עובד מוכרת..! ולסוף מסר לי מספר הפקס של תלונות הציבור .. ! ואתמול קיבלתי הודעה מפלאפון שהזיכוי לא אושר התקשרתי אליהם לבקש מכתב רשום שלא מגיע אליי זיכוי כי הגשתי תלונה נגדם דרך אתר תלונות לשר התקשורת והתבקשתי לצרף את התשובה שנתנו לי ..! ולא הסכימו ואמרו לי שמסרנו לך מספר הפקס תגשי לפניות הציבור והם יעזרו לך בנושא ..! בקשתי לשמוע את השיחה גם סרבו בטענה שרק דרך מרכז שירות פרונטלי אוכל לקבל השירות הזה ..! סבלתי קשה מהשירות ..! גנבו לי בנוסף לחריגת הגלישה לקחו לי עבור חבילת הגלישה של 1G שהייתה אמורה להיות בחינם .. כמו שאמרו לי .. אני מבקשת זיכוי עבור כל הכסף שגנבתם ועוגמת נפש ..! חברת פלאפון פשוט בושה וחרפה בשוק התקשורת ...!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על מה שגנבו ועוגמת נפש עבור כל מה שעברתי ..! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה