פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי מסאמי טללית, מס ת"ז- 300735701, מס טלפון- 0504254593.
אני לקוחה של פלאפון כבר מס' שנים רבות,
אך כל פעם אני מופתעת מחדש מהשירות המאכזב.

ביום שישי ה-28/12 הגעתי למרכז שירות הלקוחות בקניון רננים, על מנת למסור את המכשיר שברשותי לתיקון.
בעת מסירת המכשיר הסברתי לנציגה הנחמדה, ששמה מירים (ואף פרט מעבר לזה לא ידוע לי, משום שלא היא, ולא "המנהל" שלה אלעד הסכימו לתת לי,
משום שלטענתם "מירים ממרכז רננים זה מספיק" ), שיש לי בעיה במכשיר שגם לאחר טעינה מלאה, ברגע שיורדים לו 2 פסים הוא פשוט נכבה
ומאחר ונגמרה לי האחריות על הסוללה אז רכשתי סוללה חדשה, ועדיין הפלאפון נכבה.

בנוסף, הסברתי לה שיש בעיה עם הכרטיס זיכרון, שמידי פעם מופיעה הודעת שגיאה במכשיר שלא נמצא כרטיס מדיה.

אני חושבת שהסברתי את עצמי באופן ברור לחלוטין מה הבעיה.

כשחזרתי לקחת את המכשיר, התפלאתי לגלות שפשוט מחקו לי את כל הגרסה של המכשיר, ועדיין הופיעה הודעת שגיאה על כרטיס זיכרון!!!!
כשקראתי לנציגה לבירור העניין, ענתה לי בזלזול שאין מה לעשות, "ועדכנו גרסה כי זה הפתרון".

עדכון גרסה למכשיר לא קשור לכרטיס זיכרון!! ובעודי מנסה להסביר לה שהבעיה בכלל בכרטיס זיכרון היא משיבה לי : " אה כן, יש לך בעיה עם הכרטיס אבל עליו אין אחראיות את צריכה לקנות חדש".
שביקשתי מהנציגה לבדוק אפשרות להחזיר לי את הגרסה הקודמת שהייתה במכשיר אמרה "אין אפשרות" ופשוט הסתובבה, ביקשתי לשוחח עם מנהל, אך כנראה שמרוב לקוחות מאוכזבים שהיו שם הוא היה עסוק מידי לגשת, והיא פשוט ה-ת-על-מ-ה ממני.

אין מה לדבר בכלל על היחס המזלזל שקיים באופן קבוע במוקדי השירות שלכם, זמן ההמתנה הארוך , ובסופו של דבר לקבל את המכשיר עדיין תקול!

ואם אין זה מספיק, ברשותי מכשיר בלאקברי 9700, כשרכשתי את המכשיר הובטח לי זיכוי חודשי על המכשיר בסך 90 ₪ בתמורה למספר דקות שאני אתחייב לדבר ( לא זוכרת בדיוק כמה , העסקה בוצעה לפני כמעט שנתיים).
מיותר לציין שגם בנושא הזה עברתי מסעות אתכם לאחר שבמשך שנה זיכו אותי על 50 ₪ בלבד ולא על 90.
ולאחר שיחות ארוכות עם מוקדי השירות הטלפוני , והמון אנרגיות שהוצאתי על דבר שמגיע לי – כמה אבסורד לרדוף אחריכם אחרי שאתם גובים ממני יותר כסף בלי ליידע אותי בכלל, הוחזר לי זיכוי רטרואקטיבי על כל התקופה. תודה רבה באמת.

אך לב והפלא – שוב הזיכוי שמגיע לי פשוט נעלם מהחשבונית. והפעם יותר גרוע – קיבלתי זיכוי של 17 שקלים!!!!!!!!!!!!!!!

אני לא מבינה איך החברה מרשה לעצמה לשנות סכומים על דעת עצמה ככה סתם ופשוט לא לעמוד בהסכם שנחתם עם לקוח,
בדרך כלל אני לא עוקבת אחר החשבוניות שלי, ולאחרונה אני מוצאת את עצמי עוקבת כל חודש על הטעויות שלכם מחדש.

אני חייבת לציין- שזו הרגשה של מרמה, ושל דרך המכונה "שיטת המצליח" – נעשה ונראה אם שמים לב.
זו גניבה לכל דבר, זו חוצפה שאין לתאר, ומעל הכל- זה פשוט מעילה באמון הלקוח.

על אחת כמה וכמה שיש היום כל כך הרבה אופציות בחוץ, של סכומים פחות מחצי ממה שאני משלמת היום,( 300 ₪ !?!?!??!)
במקום לשמר לקוחות נאמנים של שנים, ההתנהלות שלכם פשוט עושה ההפך בדיוק.

לצערי בכל פעם כשאני מגיעה למרכז שירות אני מתאכזבת מחדש מאופן השירות הלקוי שלכם באופן מחריד.
השבוע האחרון גרם לי לשנוא את החברה הזאת בצורה קיצונית, ולגרום לכל הסובבים אותי, בני משפחה וחברים – פשוט לעזוב את החברה!!


אני פונה אליכם לאחר שכבר שלחתי את המכתב לפניות הציבור של החברה, ולפני מס' ימים קיבלתי שיחת טלפון "ממנהל אזור" שחוזר אליי בעקבות המכתב, ואכן התחיל את השיחה באופן נחמד לחלוטין,
והתנצל על התנהגותם של הנציגים במוקד השירות. בנוסף הציע לי להגיע למוקד השירות ולמסור את המכשיר לתיקון שוב, וגם לקבל כרטיס זיכרון ללא עלות כשהוא יציין זאת במערכת. הודתי מקרב לב לבחור הנחמד, וכשהוספתי ושאלתי מה לגבי הזיכוי שציינתי, כנראה שנגעתי בנקודה רגישה כי אז הוא התחיל להתעצבן ובמילותיו המדויקות " אין יותר זיכויים של מכשרים סלולרים, בעיה שלך שאת יודעת את זה" כשאמרתי לו שהובטח לי החזר על סך של 40 ש"ח על המכשיר (כי פעם זה ה90, וכנראה שהחברה לא יכולה לספוג זאת, כי אז הורידו לי על דעת עצמם מבלי לעדכן אותי ל40 ש"ח, וכשמתי לב לאחר חצי שנה, החזירו לי את הכסף, ואז שוב, באופן לא מתפיע הורידו לי ל40 ש"ח) טוען הבחור שיצא חוק שלא מזכיים יותר על מכשירים סלולרים וגם ה17 שקל שנותנים לי כעת "הם יותר מידי", אין טעם בכלל לציין שהבחור הזה שיא החוצפה, והשיחת טלפון הזו נעשתה רק בכדי לסמן עוד וי על לקוח ולעבור הלאה. הגעתי למצב שאני פשוט חסרת אונים מול החברה הזאת. בשירות תיקונים הרסו לי את המכשיר, ובחיובים שלי פשוט גובים יותר ויותר, ועל כל זאת (!!!) כשאני באה במטרה לשדרג את המכשיר כי אני מבינה שלתקן אותו - זה לא יקרה מהחברה, אז גם לא באים לקראת הלקוח לעזור בתשלומים שכן נשארו על המכשיר. אבסורד שעוד אחרי כל זה החברה הזאת מרשה לעצמה לקרוא לעצמה " הרשת המובילה בתקשורת". זו בושה איך חברה, שאמורה להיות חברה כלכלית ואמורה לשמר את לקוחותייה מתבזה באופן מבייש.

אודה לכם מאוד על התייחסותכם!
בברכה,
טללית מסאמי.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה