|
|
|
|
|
|
הטעיה ושקרים של הפקיד, תשלום גבוה חסר פורפורציה לשירות and |
נושא התלונה: |
איפרגן אליה אור איפרגן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אבד לי מכשיר אייפון לפני כחצי שנה ולא עשיתי ביטוח(הם אמרו לי שזה לא משתלם לעשות ביטוח כי המחיר שלו כמו לקנות מכשיר) וכשהגעתי לחברה אמר לי נציג שירות בשם סעיד (שפוטר עקב שקרים ללקוחות-ככה נאמר לי לפחות) שאם אני עוברת מסלול אני מקבלת מכשיר חדש ולא צריכה לשלם עבור הישן. שבוע שעבר הגעתי למקום ושאלתי כמה אני חייבת סהכ לחברה והנציג אור סימה אמר לי שנותר לי לשלם 2100 שח(עבור האיי פון הנוכחי והסוני אריקסון הישן ששבק חיים בינתיים ומת במגרה שלי..)היום ה6 לינואר 2012 הגעתי שוב לחברה ושאלתי מה יתרת החוב שלי ונאמר לי עיי המנהלת קסניה וייזמן שדברה בצורה בוטה ומעליבה שאני חייבת 5200!!!!
|
כל הנזקים המתוארים נכונים: בזבוז זמן עוגמת נפש הטעיה וגנבה |
סוג הנזק : |
צמצום הנזק הכספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|