פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לפירוט שיחות יוצאות לפני חודשיים וטרם קיבלתי את הפירוט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פניתי לפלאפון בבקשה לשלוח לי פירוט שיחות של השנתיים האחרונות. ביקשתי לקבל על המנוי שלי ושל בעלי וכן של אמא שלי שכבר לא לקוחה שלהם. שלחו לי טופס שבו היינו צריכים לחתום ולהחתים את אימא שלי. עשינו כך, שלחנו בפקס והמתנו... כשראינו שאחרי שבועיים הפירוט לא הגיע התקשרנו שוב ואמרו לנו שזה בדרך. בפועל שלחו לנו שוב דף בקשה לפירוט שיחות ולא את הפירוט. התקשרנו שוב. הובטח לנו שזה בטיפול ויגיע תוך 4 ימים. אחרי שבוע התקשרנו שוב, אז הסתבר שיש בעיה עם החתימה ואף אחד מהחברה לא טרח לעדכן אותנו. הקמנו צעקות, חתמנו שוב וביקשנו שישלחו בפקס. באותו היום שלחו פירוט של מנוי אחד ורק על חודשיים ולא על שנתיים. התקשרנו שוב. ביקשו שוב לחתום ולהתחיל את התהליך מההתחלה וכך עשינו. הובטח שישלח בפקס. ואכן למחרת נשלח אבל שוב רק על מנוי אחד ורק על 4 חודשים. התקשרנו שוב, הסברתי שאני צריכה את זה דחוף כי השכנה תובעת אותי ואחת ההוכחות לסתור את דבריה זה הוכחה שהתקשרתי אליה. הביטחו לטפל ולא טיפלו. התקשרתי שוב ביקשו לעשות את כל הפרוצדורה מההתחלה וכך עישתי. שוב ושוב. בקיצורו של דבר אחרי שיחות ארוכות מדי יום עם החברה (לעיתים יותר משעה וחצי), לא קיבלתי עד עכשיו את הפירוט של השיחות. בעוד חודש יש לי משפט ונמאס לי כבר להתקשר לחברה שרוצה לחייב אותי על סך 30 ש"ח בגין פירוט שיחות שלא נשלח אלי ואינם מוכנים לפצות או לתת שירות כמו שצריך.
כספי, סוג הנזק :
שישלחו לי את פירוט השיחות עבור שלושת המינויים ללא עלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה