פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלת יציאה לאחר תום תקופת ההתחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כארבע וחצי שנים עשיתי מנוי לחברת פלאפון במסלול עסקי בתוך תאגיד שנקרא "בית בוכריס" ההתחייבות היתה ל3 שנים במשך הזמן הזה בכל פעם שרציתי לצאת מפלאפון נאמר לי שעלי להמתין לסיום תקופת ההתחייבות - 3 שנים, או שאצא ואשלם עמלת יציאה מופקעת.
לאחר תום שלוש שנות ההתחייבות פניתי לחברה בכדי לצאת נאמר לי שאיני יכול לצאת אלא בעוד שנה וחצי היות ובאמצע תקופת ההתחייבות שידרגתי את המכשיר העלוב שניתן לי עם המסלול (ללא אפשרות בחירה במכשיר אחר) הרי שבזה ששידרגתי התחייבתי לשלוש שנים נוספות.
יש לציין שאין לא בידי ולא בידי החברה שום מסמך חתום או לא חתום בו מופיע שאני מתחייב מחדש בגין שידרוג מכשיר ואיש גם לא טרח לציין זאת באוזני בעת השידרוג.
כל הסיפור הזה גרם לי הפסד ממוני רב, עוגמת נפש מרובה והמון שעות ויכוחים והמתנות מייגעות עם נציגים של החברה הגזלנית הזו.
לפני כשבועיים אזרתי אומץ ונסיתי לנייד את המספר לסלקום למרות שמהחברה נאמר לי שאיני יכול לנייד כל עוד לא אשלם את הקנס. ניסתי לנייד והניוד הצליח השתחרתי מכבלי פלאפון.
אתמול מתקשר אלי איש הקשר שלי שהיה אחראי על התאגיד העיסקי בפלאפון ואמר לי שפלאפון מחייבים אותי בקנס - עמלת יציא כ1000 ש"ח (כולל מע"מ)
שאלתי מה זה עינינו ואמר לי שפלאפון מחייבים אותו. אמרתי חד משמעית שאני לא מתכוון לתת לפלאפון לעשוק אותי שוב ואני לא משלם את זה לפני שאני רואה מסמך חתום בכתב ידי שמחייב אותי עמלת יציאה אחרי ארבע שנים מתחילת המסלול.
בתגובה הוא הגיש בקשה לניוד המספר שלי מסלקום חזרה לפלאפון
עלבון עוגמת נפש, נזק כספי ו סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה