פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה בבית נושא התלונה:
גנות נוית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני מספר חודשים עברנו להתגורר בקרית גת אצל חמתי ומאז ישנן בעיות קליטה במכשירי הסולולאר שלנו חמתי מעולם לא התלוננה אך לאחר שיחה איתה היא מספרת שזה כבר הרבה מאוד זמן ככה... בשבוע שעבר ניגשתי למוקד שירות של פלא פון וביקשתי להחליף סים כי חשבתי שאולי זה יפתור לי את הבעיה נציג שירות הסב את תשומת ליבי שאם הבעיה נמשכת עלי לפנות למוקד שירות בטלפון והם פותרים את הבעיה... היום התקשרתי למוקד כדי לדווח שלאף מכשיר בבית אין קליטה ואנשים שמחפשים אותנו בזמן שאנחנו בבית לא משיגים אותנו כיוון שכביכול אנחנו לא זמינים... פרט שולי אך גם מקומם לא פחות הוא שאחרי רבע שעה שחיכיתי לקבל שירות הנציגה אמרה שלא היא מטפלת בבעיה ושהיא תעביר אותי לנציג שרות ממחלקה הטכנית אז אמרתי לה מה עכשיו אני אצטרך שוב לחכות את כל הזמן הזה??? היא הבטיחה לא ממש לא אני מעבירה אותך ישר למקום שבו התור קצר... שהתחלתי את השיחה עם הנציגה מהשירות הטכני כבר המונה בטלפון עמד על זמן המתנה של 58 דקות!!!!! והפתרון של נציגת השירות: ״ תעשי פו לו מי לקו הביתי..כלומר לטלפון הקני של בזק או שאני אתן לך אוזנייך בלוטוס ואיפה שיש קליטה בבית ( ציינתי שאני מדברת איתה מתוך חדר ארונות ורק שם יש קליטה), תשאירי שם את המכשיר ותסתובבי בית עם האוזניה... שאלתי אותה רגע את נותנת לנו במתנה ??? היא ענתה כן אמרתי לה שלוש אוזניות? היא אמרה לא אני לא יכולה רק אחת אז עניתי אבל אנחנו עם ארבעה מכשירים שלכם מה תעזור לי אוזניה אחת מיותר לציין שהתגמשתי מצידי בעצם ההסכמה לקבל בלוטוס כי מבחינתי הטלפון משמש אותי גם לדברים אחרים שמצריכים קליטה ובעיקר אינטרנט שעכשיו יש לנו סמארט פון ״שכביכול אמור לבדר אותי בזמן החופשי והפנוי שלי אבל גם את זה אני לא יוגלה לקבל זא אני משלת בעבור שירות שאני לא מקבלת!!!! ואני דורשת התייחסות האם זה הפתרון???? הנציגה גם אמרה שיש אנשים שיש להם אישור במערת לקבל אנטנה ביתית כדי לשפר את הקליטה ויש כאלה שאין להם אישור היא מלמלה משהו שקשור לחשבון או לתשלום שלנו וכשביקשתי ממנה להסביר אז היא אמרה ל משנה בקיצור לכם אין אישור מהמערכת לקבל אנטנה כזו במחשב מופיעה אם כן או לא ואתם לא!!! האם עצם העובדה שכרטיס האשראי לא כובד מהווה שיקול אם האם כדאי לחברה להשקיע בלקוחות כמונו או לא ??? דבר נוסף הוא שבסופה של שיחה אמרתי לה שכנראה שנאלץ להתנייד מהחברה כי אני לא מקבלת את מה שאני משלמת בעבורו... אז היא אמרה שהיא תבין לכיבי אם נחליט לעזוב ..... 
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה