פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בהטעיה (מרמה) בשני מכשירים חדשים ומסלולים נושא התלונה:
נבואני  חאתם שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ניגשתי ב 8 לחודש לתחנת שירות פלאפון בעכו (עין המפרץ) להעברת סים למכשיר חדש שרכשתי באופן פרטי.
נציג השירות שישבתי מולו העביר לי את הסים למכשיר החדש והציע לי שני מסלולים למכשיר אחר ואני מקבל עליהם שני מכשירים LG חינם וזה היה מבצע רק להיום וגם ניסה לשכנע אותי להצטרף לאינטרנט דרך פלאפון וזה היה הקו האחרון במבצע של אותו יום.
נמסרו לי שני מכשירים במקום כאילו "בחינם" יצאתי מרוצה עם תחושה טובה, ובאחד המסלולים שאנחנו מדברים ב 200 דקות ונתן לי ב 250 דקות בפחות עלות. לאחר כמה ימים חשבתי שאין דבר כזה "חינם" התקשרתי למוקד שירות ושאלתי על שני המכשירים שקיבלתי בחינם. ענה לי נציג בשם סאלח ואמר לי שזה לא חינם ואני משלם על כל מכשיר 39 שקל בחודש ומקבל זיכוי למשך שלוש שנים, ביקשתי ממנו שיתעד את השיחה כי אמרו שזה חינם.
ב17 לחודש חזרתי למרכז השירות וביקשתי להחזיר את שני המכשירים מאחר שהתברר שעבדו עלי והם לא בחינם, וניסו לשכנע אותי שהמסלולים החדשים טובים ואני אקבל על המכשירים זיכוי.
בדרך הביתה התקשרתי ל 166 ושאלתי אותם על המסלול של 250 דקות ואמרו לי שהממוצע הוא 350 דקות ולא 200 דקות כמו שאמרו לי קודם והציעו לי לקבל 500 דקות באותה עלות, ושאלתי אותם שפה יש התחיבות על המכשיר ואמרו אם אתה יוצא מהמסלול הזה אתה לא מקבל זיכוי על המכשיר והבנתי שאני בעצם לכוד במסלול הזה בלי שהדבר הוסבר בתחנת השירות .
חזרתי למחורת לתחנת שירות וביקשתי להחזיר את המכשירים ולבטל את המסלולים שקבעו לי, נתקלתי בסירוב על ידי הנציג והמנהלת שהייתה נוכחת. השארתי את המכשירים בתחנה וחזרתי משם בתחושה קשה כתוצאה מהטעיה שהייתה.
תלונתי היא על ההטעיה, מסירת מידע כוזב ובעניים האלה:
1. שני מכשירים בחינם שמתברר זה לא חינם זה עבור חיוב וזיכוי
2. לא הוסבר לי אם אני יוצא משני המסלולים אני לא אקבל זיכוי
3. הטעו אותי במספר הדקות, הנציג אומר שהממוצע 200 דקות ונתן לי מסלול של 250 דקות, בעוד שהנציג הטלפוני אומר לי שהממוצע 350 דקות, וביום 18 בחודש אותו נציג מראה לי שהממוצע הוא 298 ולא 200 דקות או 350 דקות.
ברצוני לציין שאני מנוי בחברת פלאפון מאז היווסדה וברשותי מספר רב של מכשירים ולא הייתי זקוק לשני מכשירים אם זה היה כרוך בתשלום או בתחיבות.
אני מבקש לציין שוב כי נחלתי עורמת נפש רבה כתוצאה בהתנהגות של אנשי מרכז השירות ואני מוחה על כך בתוקף ומבקש לבטל את שני המסלולים ולא לחייב אותי על המכשירים שהשארתי אותם במרכז השירות.
אני שב ומציין כמה שהרגיז אותי במיוחד זה תרבות השקר וההטעיה שנתקלתי בה, והאטימות של הנציגים והמנהל במרכז השירות.
דבר זה מבטא זלזול בלקוחות נאמנים כמוני וניצול של תום ליבם וכספם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את המכשירים ולבטל את החיוב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה