פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בחיוב החודשי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ת.ד. 62036 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד ירושלים: 28/01/12


לכבוד
חברת פלאפון בע"מ רוג'ר מיארה חשבונות בע"מ
ת.ד. 62036 ת.ד. 5803
ת"א 6162007 ירושלים 9105702


א.ג.נ.,


הנדון: טעות בחיוב החודשי


לאחרונה הפסקתי את התקשורת עם חברתכם עבור מספרי הפלאפון:
050-4138888
050-4158888
050-4168888
050-4178888
050-4198888
לא מזמן גיליתי שבמשך 7 חודשים חייבתם אותי עבור שימוש ב2 מכשירים מסוג: Alcatel OT – 215 אשר מעולם לא קיבלתי.
בפנייתי לסניף בית הדפוס, גבעת שאול בירושלים אודות כך ונאמר לי כי במאי 2012 חתמתי על הסכם לשינוי מחיר המסלול, הסברתי שלא קיבלתי את המכשירים הנ"ל, אך נאמר לי שזו בעייתי אם אני לא בודק על מה אני חותם.
אבקש לבדוק שנית את הנושא, לזכות את החיובים שכבר בוצעו וכן להפסיק את החיובים המיותרים בעתיד, עבור שני מכשירי Alcatel OT – 215, שכן עד היום האחרון השתמשתי במכשירים היחידים שברשותי – SAMSUNG A777.



בתודה מראש,



רוג'ר מיארה חשבונות בע"מ


העתק: עו"ד משה שור
העתק: www.tluna.co.il
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול חיובים נוספים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה