פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק עבור אינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2011 קניתי פלאפון בחברה בסניף נתניה. כשקניתי את הטלפון לא חוברתי לאינטרנט כלל אני אישה מבוגרת אין לי צורך בו. לפתע בחודשיים האחרונים שמתי לב שאני מקבלת קבלות עם סכומים גבוהים מהרגיל אני כמעט ולא מדברת בפלאפון. בדקתי את החשבונית ואני רואה שחוייבתי בגין חבילת גלישה בשתי החשבוניות האחרונות (נובמבר,דצמבר)אני אישה בת 58 אין לי צורך באינטרנט אני כמעט ולא מדברת בטלפון איך ייתכן שפתאום ביום בהיר החליטו שעשיתי חבילת גלישה כשמעולם לא התחברתי לכך מלכתחילה .הגעתי לסניף בנתניה קיבלתי יחס מחפיר, אין עם מי לדבר, אומרים לי שזאת אשמתי ואני מחוברת ואולי לחצתי על כפתור בטלפון בטעות וככה זה אין מה לעשות,אומרים שאין מנהל לדבר איתו .עזבתי את המקום בזעם ותסכול .עליי לציין אני אישה חולה עם נכות מביטוח לאומי .אסור לי בתכלית האיסור מפאת מחלתי לחוות דברים מרגשים מדי כמו כעסים עצבים .וכל דבר כמו העוול הזה שהחברה גורמת לי מחמיר את מחלתי ואת סימפטומיה .אני מבקשת בכל לשון של בקשה למנוע חוסר נעימות והחמרה בנושא זה לטפל בו ולהחזיר לי את מה שגזלו ממני .איך מחייבים אדם על משהו שהוא לא הזמין ולא השתמש בו.זו גנבה וחוסר צדק מוחלטים. החברה גורמת לי יותר מהנזק הכספי עוגמת נפש חמורה. אם לא אקבל טיפול כראוי אשקול לפנות לגורמים בכירים יותר.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה