פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הכי לקוי ! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני היום משעה 7:00 בבוקר מנסה להתקשר לחברת פלאפון להשיג נציג שישלח לי את ההסכם של התוכנית של 119 ש"ח עם 3 חודשים חינם. דיברתי לפחות עם 8 נציגים חלקם סירבו לתת לי, הראשון אומר לי : יש לי שגיאה במערכת אני לא יכול לשלוח לך , לך למרכז שירות אולי יכולים לתת לך, ביי ! וניתק בפנים שלי.
השניה : זה מה שאני אומרת לך זה ההסכם לא כתוב על ההסכם זה 3 חודשים חינם אין מה לעשות.
השלישי : מי אמר שיש לנו מבצע כזה בכלל ? אין לנו...
הרביעי : אין לנו את ההסכם הזה, לך למרכז שירות !
והנושא חזר על עצמו, הנציגה האחרונה קוראים לה סמדר. ביקשתי לשוחח עם מנהל להתלונן על השירות ורוצה לקבל את ההסכם, היא סירבה לתת לי את ההסכם, אמרתי לה שהשיחה שלנו מוקלטת ואני וזכותי לשוחח עם מנהל, אז התעקשה הנציגה ואמרה לי שממני את לה מקבל מנהל, אין מנהל ! אז שמה אותי לשמוע מוזיקה שעתיים וניתקה בפנים שלי. שירות מאד אבל מאד מאד לקוי !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה ממנכ"ל. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה