בהמשך לתלונה 80812 מה17.12.12 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
פ"ת+מענה טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מכשירים וחוייבתי בסכום גבוה מזה שסוכם(ראה פירוט בתלונה קודמת).לאחר שיחות רבות עם נציגי שירות שלא הועילו, כתבתי באתר "תלונה". תוך שעתיים חזר אליי נציג(טל מסגולה) ואמר שהנושא טופל ויורידו לי 10% מהסכום כפי שסוכם.אז אמר...
החשבונית הגיעה-והחיובים לפי הסכום הגבוה.
התחלתי בסבב חדש של שיחות עם הנציגים:
ביום רביעי(30.1.13) דיברתי עם נציג בשם שמס, הוא אמר שהוא לא יכול לטפל בזה,אבל יעביר הודעה לטל(שדרכו רכשתי את המכשיר) ליצור איתי קשר בעניין.טל לא חזר אליי. למחרת דיברתי עם מיכל,תוך כדי שיחה היא התכתבה עם טל, אך השיחה ביני לבינה נותקה,קיבלתי ממנה SMS: "... טל אומר שקיבלת 10% הנחה...", אז אמר... בפועל לא קיבלתי. למחרת (יום ו' בבוקר) דיברתי עם פול- הוא אמר שאכן לא הורידו לי 10%, ושמכיוון שלדעתו הטיפול ייקח יותר מכמה דקות, אין טעם שאמתין על הקו-הוא יחזור אליי. ביקשתי שיחזור אליי בכל מקרה במהלך היום, אך לא חזר.היום יום שני- טרם חזרו אליי.
|
עוגמה,כספי, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|