פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איום של נציג על עובד קבוצה - טרטור - שרות מזלזל ולא מקצועי - התשת לקוחde נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
מוקד ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום 06/02/2013 בשעה 18:30 לערך בשיחתי עם נציג שרות לקוחות פלאפון ממוקד שרות ירושלים צוות סיוון ושמו של הנציג שלומי/שלמה ניהל עימי שיחה מזלזלת ביותר , טון דיבור לא מכבד , במהלך השיחה כאשר נדרש להעביר אותי למישהו בכיר יותר מעליו אמר כי הוא הגורם הבכיר אין מנהלים מעליו שידברו איתי כאשר לא למיותר לציין כי זאת הטעיית לקוח לשמה כאשר נציג מציג את עצמו בתפקיד שהוא אינו ממלא אותו בפועל בחברה ובטח שלא מסרב להעביר לקוח לפי הדרישה לדרג בכיר יותר ועוד במיוחד כאשר מדובר בעובד הקבוצה עצמה , וכאשר ביקשתי פעמים רבות במקום לתת לי תשובות רובוטיות ולקרוא תיעודים משיחות קודמות הבטחות שהובטחו וגם זאת לאחר שכבר התנהלו שיחות עם פניות הציבור של החברה אחרי ששלחתי מייל חריף על ההתנהלות אי טיפול וניתוקי שיחות כאשר אני מנסה לפתור בעיה אשר נגרמה עקב אי התמקצות ראויה על ידי עובדי החברה אשר נציגים אלו לא ראויים בלעבוד בקבוצה ולתת שרות ללקוחות החברה ופוגעים בשמה , הנציג שלומי ציין בפני זה שסף הסובלנות שלי פגה והתחלתי להתעצבן על הנציג כי אפילו כאשר ביקשתי לבטל שרות פשוט ביותר של הכפלת מהירות ולבצע שיקוף של הפעולה שהתבקש לעשות הנציג החל לגמגם לא מסר פרטים מלאים על פעולה שעשה כאשר הוסבר כי השיחה הינה מוקלטת וברצוני להקלטת השיחה לבצע הקלטה של שיקוף מלא לנעשה במנוי ממש שיקוף לפרטי פרטים פר כל קו הנציג לא עשה זאת לא ידע לעשות זאת גמגם וגם החל להתעצבן עליי על כך שאני דורש לעשות שיקוף לפרטים ולפעולה החל לעלות עליי טונים ולדבר לא יפה בכלל ואף לאיים עליי וציין כי כיוון ולמרות שאני עובד קבוצה אז אני יודע שיש עוד דרכים לטפל בי וכן הוא יודע לאן להעביר את המנוי שלי ל"טיפול" וכי הוא יכול חופשי לנתק לי את השיחה בפנים - לאחר כל הגועל נפש וההתנהלות המשפילה הטרטור העוגמת נפש והתעקשות שלי לשוחח עם בכיר הנציג שם אותי בהמתנה של כ 30 דק' מוזיקה שפשוט חפרה עד לעומקי מוחי לאחר המתנת ההתשה הזו הנציג טרח לחזור לשיחה ואמר כי עקב ההתעקשות שלי לשוחח עם בכיר וזאת אומרת ששיקר לי במהלך השיחה כאשר טען כי הוא בכיר אמר שהוא מנהל ואמר כי הוא מנהל לקוחות זה כניראה הגדרה חדשה בקבוצה הוא אמר כי מעביר אותי לנציג בכיר ושניה לאחר מכן התחלתי שום להאזין למוזיקה וההמתנה המזעזעת הזו המשיכה ופתאום אני שומע את הפתיח אותו שמעתי טרם הנציג ענה לי בכלל וזאת ההמתנה לנציג שרות לקוחות רגיל כמו שאומרים בהגדרה המקורית והמקצועית "תור המתנה רגיל לנציג" וממש לא התור לנציג בכיר ,כאשר כדי לוודא כי לא מתישים אותי וינתקו לי את השיחה חייגתי מנייד אחר למוקד השרות כאשר נתבשרתי על ידי מענה קולי אוטומטי כי מוקדי השרות סגורים וסיימו את שעות הפעילות - מה שהותיר אותי עוד יותר כעוס וזועם על הנציג וההתנהלות הלקויה לשמה - עד שענתה לי מישהי בשם ספיר אולם אליה הגעתי בשעה 19:49 אשר הציגה עצמה כמנהלת בקשרי לקוחות ולאחר שנשאלה לתפקיד הנציג הראשון אמרה כי הוא נציג קשרי לקוחות אולם אני מעולם לא נתקלתי לא בקבוצה של בזק ובאף חברה אחרת שכאשר מחייגים לחברה ישר מגיעים לקשרי לקוחות ולא לשרות - קיצר התלונה שלי זה שזה נורא מזעזע לקבל שרות כזה מגעיל גם כעובד קבוצה וגם כלקוח פרטי ועוד כאשר גם עובדים זוטרים וגם הנציגים המציגים עצמם כבכירים או מנהלים עושים שימוש בוטה ומגעיל בבחירת משפטים "בואו נתקדם" "בוא תתקדם" וכו".. מגעיל לשמוע שאותה אחת שהציגה עצמה כמנהלת במקום לקחת אחריות על המקרה והסיטואציה המצערת מדברת איתי ובמקביל אני שומע אותה מצחקקת בין המשפטים שאורמת לי - אפילו מס' פניה לא קיבלתי מהנציג הראשון והיא לאחר שביקשתי ולא ידעה האם לתת לי מסרה אותה ברוך השם 388944253 אני לפחות מקווה כי המס' פניה אינה נאמרה מהאויר וכזו קיימת - אודה לטיפול מיידי וחזרה אליי בנדון כי כעובד קבוצה אני מאוכזב קשות- הגשתי טרם רישום תלונה זהה מס' 81674
עלבון,כספי, איומים סוג הנזק :
טיפול בנציג- היענות לתלונה לדרישה בגינה פניתי וחזרה אליי לטלפון על ידי גורמים בכירים של החברה החל ממנל תחום קשרי לקוחות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה