פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה לתלונה מה 27.1.13 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רצב הנוסח המלא כפי שנשלח לאחראי פניות הציבור בפלאפון
שלום רב

בחודש שעבר ,לקראת נסיעה לחו"ל, העברתי הקו של בתי שמספרו 050-4088466

מהמכשיר שהיה ברשותה למכשיר iPhone הנוסף שהיה לי(גם אותו רכשתי

אצלכם).

ביקשתי להשאיר התנאים כמקודם מלבד חבילת פלא-חול למשך הנסיעה

העובדה כי במכשיר הישן שלה לא הייתה אפשרות גלישה באינטרנט לעומת זו

שבחדש שקיימת ,לא עלתה על דעתי.גם לא נאמר לי דבר בנוגע לגלישה ע"י

הנציג שביצע את העברת הקו

ולתומי ,הבנתי כי אין כל אפשרות גלישה במכשיר החדש מבלי לפתוח חבילה.

עד שהגיע חשבונית לתשלום,נוכחתי,להפתעתי,כי קיים חיוב של כ 220 שח עבור גלישה.

כמובן שבתי גילתה אפשרות גלישה במכשיר והשתמשה בו

ביום שישי לפני 10 ימים התקשרתי לשירות הלקוחות והעלתי הבעיה.

הנציגה טרחה להסביר לה את הסוגיה המשפטית על חתימתי בעת פתיחת הקו

לפני מספר שנים וכ.ולי לא ידעתי שאתם מחזיקים משפטנים בשירות לקוחות.

כאשר בקשתי ממנה להגיע לשורה התחתונה: מה ניתן לעשות כעת?

אמרה כי ניתן לפתוח חבילת אינטרנט מהחודש הבא אך לגבי החלת החבילה

לחודש הקודם,כלומר זיכוי,תזדקק לאישור.והבטיחה להתקשר לידע אותי בנדון.

שלחה גם טפסים להתחמה

מיותר לומר כי לא חזרה אלי עד היום.

ביום שיש האחרון התקשרתי לברר מה קורה,והנציג שענה לי אמר מייד כי חיובים

מחחת ל 300 שח לא מקבלים זיכוי בכל מקרה.מן הסתם נוהל ידוע ואותו ידעה גם

הנציגה משבוע קודם.

1) בקשתי מהנציג לדאוג לסגירת אפשרות הגלישה באינטרנט מהקו האמור

וגם שלחתי בקשה בכתב בפקס על כך


2) האם זו התשובה שאני אמור לקבל במצב אותו אני רואה כחוסר שקיפות.

אולי חוסר מקצעיות.ואולי משהו אחר,מצד הנציג שהעביר הקו בין המכשירים

וכלל לא טרח להעלות את סוגית האינטרנט?

בברכה


עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה