פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות עובדי מרכז שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע עברנו לרשת פלאפון. למכשיר שלי לא היה אינטרנט ולאחר מספר טלפונים ל*160 ול-*9999 אמרו לי שצריך לגשת למרכז שירות ולעדכן הגדרות חדשות למכשיר. נקבע לי תור ואתמול ניגשתי למרכז שירות באשדוד. לאחר בדיקה קצרה, פקיד בשם אלירן אמר לי כי צריך לעדכן מערכת ושאל אותי כמה תמונות יש לי במכשיר. הוא אמר לי שזה טיפול של כ-20 דקות. כעבור 40 דקות נאמר לי שהמכשיר לא נרכש דרכם ובגלל זה הטיפול מתעכב. אבל כן רכשתי את המכשיר דרך פלאפון (נשמרו לי קבלות). בעוד כחצי שעה אלירן סוף סוף התייחס אלי ואמר שכן, הם רואים שרכשתי את המכשיר דרכם, אבל התוכן של המכשיר לא תואם לפספורט שלו שאני בטח עשיתי איזה שהוא תיקון ובמעבדה אחרת ועדכנו לי מערכת של virgin mobile ולמכשיר אין עברית (מה קשר?) ולכן אי אפשר לעדכן לי הגדרות לאינטרנט. לעולם מכשיר שלי לא היה בשום מעבדה אחרת חוץ מעבדה של חברת פלאפון ולא עודכן לו שום מערכת אחרת. בסופו של דבר אלירן החזיר לי את הנייד שלי שאין בו שום מידע שהיה לי, מחקו לי את היומן, כל ההגדרות ותמונות. כשדרשתי להחזיר את המכשיר למצב הקודם שלו, הוא אמר לי שאין מה לעשות, ושלפי שהוא התחיל טיפול במכשיר נאמר לי שהולכים למחוק לי את הכל. אבל הפקיד לא טרח להודיע לי שהוא הולך מחוק לי את הכל לפני שהוא עשה את זה. אז כשהתחלתי לכעוס שהכל נמחק לי, אלירן פשוט הסתובב והלך בלי לטפל בי. לא הזמינו את המנהל או כל אדם צוות אחר שיטפל בנושא, לא טיפלו בי , יצאתי ממרכז השירות בלי טיפול ועם מכשיר נקי מכל מידע שהיה לי. נכון למועד תלונה זאת, העניין של האינטרנט לא סודר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה