פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק של קו פלאפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
קו הטלפון שלי רק מקבל שיחות ולא מוציא,כל זה כבר מספר חודשים כל המכשיר שולם עד השקל האחרון,אני לקוח שלכם כ- 14 שנים + ויש לי מכשירים נוספים פעילים שמשולמים בכל חודש בהו"ק,מיום רביעי האחרון ללא כל הודעה בכתב ואו "בטלפון" גיליתי במפתיע שנותקתי,ללא שום שינוי שביקשתי לעשות בקו זה ,דברתי עם נציגת שירות בכספים/שימור? בשם מלי והיא הסבירה שצריך לעדכן אמצעי תשלום למרות שאין שום חיוב עליו רק כדי שיאחדו את התיקיות /כרטיסיות של המספר עם שאר המכשירים,שלחה טופס החתמתי את הבנק שהחזיר לכם חתום ושוב אני מזכיר איני צריך לשלם כלל,הבטיחו שתוך 4 שעות יחובר הקו ועד עכשיו לא חובר,ניסיתי שוב לברר אמרו לי שבגלל שאני בחשבון מוגבל לא יכולים להפעיל כביכול,אך הסברתי שאושר ע"י הבנק וכל חודש יורד כסף באופן קבוע כמו-כן לא ביקשתי שום שינוי ואף אחד לא הודיע לי על שינוי מתוכנן ואני מבקש ודורש להחזיר את הקו לאלתר וללא דיחוי וכן לפצות אותי על עוגמת הנפש והימים שבהם אני מפסיד ומפספס שיחות חשובות ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור הקו באופן מיידי ודחוף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה