פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה - יומיים מביצועה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימא שלי, זקנה בת 70 , חסרת הבנה בטכנולוגיה ... ניגשה לסניף פלאפון ברחובות על מנת להחליף בטרייה למכשיר הישן והפשוט שלה. לאחר שיחה עם נציג החברה הממולח הבינה שהמוצא היחיד שלה לשימוש בטלפון הוא שידרוג 2 המכשירים למכשירים חדשים...בדיעבד לא התאימו כלל לצרכיה כזקנה עם בעיות שמיעה וראייה.
בביית לאחר הבנת המחדל - אמרתי לאימי לא להשתמש בטלפונים (מכשיר לה ומכשיר לאבי שהוא זקן סיעודי נכה 100% ), כי ביום העסקים הבא נחזיר את המכשירים ונבטל את העסקאות.
אכן לאחר יומיים המכשיר (נקנה ביום שישי ה22 לפברואר 2013 ) ביום א' ה24 בפברואר התייצבנו בסניף פלאפון באמריקן סיטי ברחובות לשם החזרת המכשירים וביטול העסקאות סה"כ 2152.8 ש"ח ב36 תשלומים.
לצערי , לאחר שהועברנו לנציג החברה ממלא מקום מנהל הסניף , לא עזרו כל פניותנו והסברנו באשר לצורך בביטול העסקה. ממלא מקום מנהל הסניף סירב לקבל את המכשירים בחזרה בטיעון שהמכשירים הוצאו מאריזת הקרטון - למרות שלא נעשה בהם שום שימוש ושום שיחה לא נערכה בהם ! בסבלנות ובאדיבות ניסינו להסביר בנוכחות כל הממתינים בתור ...את זכותנו בחוק לביטול עסקה אם התרחשה רק יומיים לפני ...אבל הוא סירב בכל תוקף לקבל את המכשירים ולבטל את העסקאות. הוא ייעץ לנו לפנות לנציג תלונות הציבור של חברת פלאפון .
הוא גם סירב לתת פירוט של בקשתנו לביטול עסקה בדף רשמי שישמש לנו כעדות בבוא העת שאכן דרשנו לבטל את העסקה במסגרת הזמן שהחוק נותן לנו.
בלית ברירה דרשנו לבטל בצורה מוחלטת את השרות של פלאפון (דמי תכנית חדשיים) , כדי להמנע ממצב של שימוש במכשירים אפילו בצורה פסיבית , וגם על מנת שיהיה לנו תיעוד לתאריך הפנייה לביטול העסקאות.
לאחר חוויה לא נעימה זו של סירוב לקבל את המכשירים החדשים בפני כל האנשים, חזרנו הביתה בבושת פנים!
כתבנו מכתב לנציג תלונות הציבור של פלאפון עם תיעוד מסירה בדואר ישראל, כתבנו פקס שנשלח בו ביום לנציג התלונות. ועד היום אין לנו מושג איך לבטל את העסקאות , למי להחזיר את הטלפונים אשר עומדים ללא שימוש.
עגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
ביטול העסקאות ע"ס 2152.8 ש"ח , אפשרות להחזרת המכשירים החדשים עם אריזתם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה