פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי טרטור וחוסר התיחסות ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרתי מכשיר פועל ותקין במסגרת ביטוח תיקונים מקיף שיש לי מול חברת פלאפון ומשולם במשך שנים רבות ללא הפעלת תביעה מעולם .
התקלה שמסרתי לתיקון בסניף כפתור ווליום לא תקין ושקע אוזניה .
נמסר לי שעלי לחזור לקחת את המכשיר כעבור 5 ימים .
כאשר חזרתי לבקש את המכשיר נמסר לי שהטכנאי לא תיקן את המכשיר והחליט להשבית אותו . בטענה שנתגלו סימני לחות ולא ניתן לתקן את המכשיר . ועלי לשלם 700 ש"ח לקבלת מכשיר מחודש מאותו סוג .
פניתי לאחראית המשמרת עינב ואמרתי לה שלא יתכן הטענה שלהם המכשיר היה תקין למעט התקלות שציינתי ומעולם המכשיר לא נרטב או היה בסביבת נוזלים . היא אמרה שזה מה שמופיע לה במחשב ואין מה ועם מי לדבר ולעשות בנושא (המעבדה בכלל בת"א) .
ביקשתי לדבר עם מנהל והיא התחילה לטרטר אותי לפנות למוקד טלפוני166 ולהסביר להם (כמובן שהייתי על הקו דקות רבות ללא מענה) , לפנות לפקידה בכניסה וכך הלוך ושוב למרות שאני בסניף שירות של חברת פלאפון שאמור לתת את השירות במקום .
כמובן שמנהל לא זכיתי לראות נהפוך הוא רק חוסר איכפתיות ויחס מזלזל ומתחמק . עלי לציין שאני הייתי אחד מיני מתוסכלים רבים בסניף שזכו לייחס מזלזל וחוסר אכפתיות משווע פשוט אין עם מי לדבר בסניף .
לדעתי ,הטכנאי פשוט גרם נזק למכשיר בעת נסיון התיקון , הפך אותו למושבת וכך הוחזר אלי מושבת במטרה שארכוש מכשיר חדש ברשת .
צר לי שלאחר שנים של תשלום ביטוחים לחב' פלאפון ללא תביעות וללא נזק למכשיר מתייחסים בצורה כזו ללקוח .והגרוע מכל חוסר איכפתיות ויחס מזלזל והפניית הלקוח לשירות טלפוני כאשר אתה בסניף בחברה.
המסקנה מהמקרה - לא לשלם עבור ביטוח בחב' פלאפון !!!
כל בקשתי היתה לתקן מכשיר במסגרת שירות תיקונים מקיף עליו שילמתי במשך שנים רבות כסף רב (יכולתי לקנות בסכום כמה מכשירים)
לבסוף החמור מכל יצאתי מהסניף עם מכשיר תקול ללא יכולת להוציא ולקבל שיחות פשוט שערוריה בעוד שהמכשיר שנמסר לתיקון עבד .
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר באופן מיידי במסגרת הביטוח ופיצוי על הטרטור והזמן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה