פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות מזלזלת ללקוח וביטול ביטוח שלא כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
ראשון לציון ושירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי הנני לקוחת פלאפון בתאריך 25.12 דיברתי עם נציגה בכוונה לבטל את המנויים לי בחברה הלא הכפתית של חברת פלאפון אך בתגובה אמרה לי שתיתן לי 3 חודשים חינם בשירות תיקונים משהו שלא נעשה בפועל והמשכתי לשלם רגיל לאחר כמה שבועות חזרו אליי מפלאפון ואמרו לי ב21.2.13 שעשו טעות ומחזירים לי את הכסף ובנוסף מחזירים לי את הוותק של הביטוח שלי חזרה אך בפועל לא נעשה דבר מישום מה מישהו ב3.2.13 ביטל את הביטוח לגמרי ולאחר פניות לשווא מחברת פלאפון אין מענה ואין תשובה לגבי נושא זה ביום רביעי שעבר ב13// ניגנב לי הפלאפון ובאתי לחברת פלאפון אך אין לי ביטוח ואין מענה מצד החברה דיברתי עפם שירן נציגה שלא הבינה את צרכיי הלקוח לאחר מכן ביקקשתי מנהל סירבה לתת לי עד שהתחננתי והסברתי את החוקים שש שהחברה לא מייסמת נתנה לי מנהל שהוא בכלל נציג רגיל והוא הסביר שהוא פותח בקשה להחזיר את הביטוח וזה יהה כמה ימים אך הגעתי לסניף ראשון לציון שם פגשתי את אדווה שדיברה בזלזול רב אל הלקוח אני מאמינה שחברה טובה לא מסיקה נציגים שמביישים את מעד החברה ולאחר מכן ביקשתי לדבר עם המנהל של הסניף אך המנהל לא רצה לדבר איתי מנהל בש צבי למזלי הטוב בדיוק הגיע החלפת משמרת שהגיעה מנהל בשם אביאל שהה אכפתי ונתן לי מכששיר חלופי עד שיהיה תשובה לגבי החזרת הביטוח חזרתי ביום א לסניף בכעס רב אך לצערי אביאל לא היה שם ושוב התחילו לזלזל בי כלקוחה ואז נתנו לי ערכה של שבוע להחזרת הטלפון החלופי שאביאל נתן לי כיום התקשרתי לשירות הטלפוןני של ]פלאפון ענתה לי נציגה בשם אלה שלא מבינה את הלקוח מדברת וצועקת ולא מתיחסת ללקוח כלקוח אלא כמישהו שפגשה ברחוב משהו שלא מכבד שוב את חברת פלאפון ואמרה לי בתגובה שזה יקח 22 ימים עד שחזירו לי את הביטוח אם בכלל כאר ביקשתי מנהל ניתקה לי הטלפון בפנים ואמרה שאין מנהל והיא מנהלת וכיום ההנני כבר חסרת אונים לגבי המצב עם חברת פלאפון גם אני נציגת שירות ב012 סמייל ולא נותנים שירות כזה אצלנו בחברה ותנים שירות מצויין לא משאירים לקוח על הקו ללא מענה חוזרים אליו דואגים לו אז אנא מכם אם אתם חברה שמכבדת את עצמה ועשתה טעות כניראה מין הרעוי צריכה לפצות את הלקוח ולדאוג לו בעצם לא מתיחסת אליו בכלל
עוגמת נפש סוג הנזק :
את הביטוח שלי בחזרה ואני יקבל את הפלאפון שלי במיידי ופיצוי אולם על ביטול הביטוח שלא ביקשתי בכלל פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה