פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר ומרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי קונקורד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של פלאפון במשך לא מעט זמן, אבל אחרי שהתחילה התחרות והורדת המחירים, עברתי לרמי לוי בחבילה של הכל כלול ב89 ש"ח לחודש.
אחרי כחודש חזרתי עם אימי לחברת פלאפון מאחר והיא רצתה לשדרג את מכשירה לאייפון 5, על הדרך החלטתי לשדרג את המכשיר שלי לגלאקסי 3.
בשיחה עם הנציגים (שמסתבר שזה יומו הראשון בעבודה של אחד מהם, ולכן הוצמד אליו נציג בכיר), הם אמרו לי שאם אשדרג את מכשירי ואחזור אליהם, אני אקבל חבילת הכל כלול ב49 שקלים לחודש למשך חצי שנה ולאחר מכן המחיר יעלה ל89 ש"ח לחודש.
וואו, נשמע משתלם, מוזיל עלויות, ויחסוך בהוצאות. אכן? פחחחחחחחחחח!
מה שקיבלתי היה ******* אחד גדול.
במהלך השיחה, הנציג הבכיר הלך לטפל בלקוח אחר ובמקומו הגיעה נציגה אשר הדפיסה לי את החוזה, כשקראתי אותו גיליתי שהחבילה היא לא מה שהובטחה לי, וכשאמרתי לנציגה, הנציג החדש אישר שהחבילה היא חבילה אחרת והנציגה אמרה לי שאין חוזה כזה, מאחר וזו חבילה שלא מוצעת להרבה אנשים, ושאני אלך הביתה ולא אדאג. אז לא חתמתי על חוזה, הלכתי הביתה, ודאגתי. לא לדאוג? הלוווווו! אתם פלאפון! אי אפשר שלא לדאוג בגללכם!
וכמובן שהיה על מה.
לאחר מס' ימים התקשרתי לנציג שירות. אחרי המתנה ארוכה ענה לי נציג, סיפרתי לו על החבילה שמגיעה לי ב49 שקלים לחודש, והאם היא עודכנה כבר במערכת.
הנציג בדק מספר דק' ולאחר מכן הודיע לי שהחבילה שלי היא 99 ש"ח לחודש, ואין להם כזה דבר חבילה ב-49 ש"ח לחודש. התעצבנתי, אמרתי לו שזה מה שהובטח לי ושיברר זאת שוב. לאחר שייבש אותי קרוב לשלושת רבעי שעה, נאמר לי שאצטרך לחזור למוקד שירות ולדבר עם מי שעשה לי את החבילה.
חזרתי לשם, מצאתי את הנציג ששמו נתי, ושאלתי אותו איך זה ייתכן שפתאום אני בחבילה של 100 ש"ח לחודש כשלפני מס' ימים דיברנו ועשינו את החבילה של ה-49 שקלים לחודש. נתי לא התרגש ואמר לי שאין לי מה לדאוג ופשוט צריך לעדכן את החבילה במחשב, ועד שהחשבונית תיסגר, הכל יסודר.
זה היה בחודש ינואר. עכשיו מרץ. משהו השתנה? אכן.
במהלך החודשיים הללו חזרתי שלוש פעמים למוקד, ניהלתי עשרות שיחות עם השירות לקוחות ועד כה גיליתי שאני עדיין משלמת 100 ש"ח לחודש, זה לא הכל כלול כמו שהבטיחו לי, ומסתבר שיש לי אינטרנט 1 ג'יגה, אם אני עוברת אותו אני משלמת 25 ש"ח, ואם אני עוברת את ה- 3 ג'יגה אני משלמת עוד 50 ש"ח.
אני אמורה לקבל זיכוי כל שהוא אבל עד עכשיו לא הבנתי איפה הזיכוי הזה נמצא.
הבטיחו לי שיפצו אותי, אבל עד כה רק לקחו.
אז היום חזרתי למוקד קונקורד שם עשיתי את החבילה, אחרי שדיברתי עם שני נציגים של השירות לקוחות.
הגעתי למנהל- אבישי שאצלו הייתי בפעמיים הקודמות (הפעם האחרונה הייתה לפני כחודש). אבישי פתח במס' צעקות על כך שאני צריכה להפסיק לבוא לפה ולהתקשר כ"כ הרבה פעמים למוקד כי הם כל הזמן חוזרים אליו, ושאני לקוחה מטרידה. אמרתי לו שעד שאני לא אקבל את הכסף שהם גונבים ממני אני אמשיך לעשות זאת, ואני לא ממש נהנית להתייבש שעות בטלפון ולבוא באוטובוסים ולהתייבש אצלהם בקונקורד עד לפגישה איתו, ויש לי עוד דברים לעשות בחיים.
הוא אמר שאם לא טוב לי אני יכולה לעזוב לחברה אחרת, והלך. הצעקות הללו התנהלו באמצע החנות מול עוד לקוחות.
כשהלכתי לנציג אחר לבקש ממנו מספר טלפון של מנהל אחר, הוא אמר לי שאין, ולאחר מכן, זכיתי להתעלמות מוחלטת ממנו.
כעשר דק' לאחר המקרה התקשר אליי מנהל, ואחרי שייבש אותי חצי שעה בקריאה של הנושא, הוא לא מצא שום הוכחה לכך שמגיעה לי החבילה, ושיחזור אליי- שום שיחה לא הייתה עד כה.
מאחר ואני כבר מכירה את חברת פלאפון, את הפגישה השנייה שלי עם אבישי, צילמתי בוידאו. יש לי שם את כל ההוכחות שאני צריכה, ובנוסף כל השיחות שנעשו עם הנציגים בטלפון- מוקלטות גם הן.
אז עכשיו אני מחכה לשיחה מהמנהל (שאני בספק אם היא תבוא), ולחשוב על מה לעשות בהמשך.
עלבון, עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר ופיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה