פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה לביטול עסקה נושא התלונה:
לוי דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התניידתי לחברת "פלאפון"
במסגרת החבילה שקיבלתי, קיבלתי מכשיר סלולרי "במתנה".
לאחר כמה ימים בודדים, בדקתי מה אומרת המילה "מתנה" לגבי המכשיר שדחפו לי.
עשיתי בירור ואמרו לי בחברה שבמידה ואני עוזב את חברת "פלאפון", עליי להמשיך לשלם על המכשיר למשך 36 חודשים.
אמרתי להם בטלפון שאני מעוניין לבטל את העסקה
אמרה לי הנציגה בטלפון שעליי לגשת למרכז שירות בשביל לבטל את העסקה.
הגעתי למרכז שירות "פלאפון" בפתח תקווה
אמרתי להם שאני מעוניין לבטל את העסקה
והם אמרו לי שאי אפשר באופן מיידי,
אמרו לי שהמנהל של אותה סוכנת שמכרה לי, יחזור אלי בשיחה תוך כמה ימים וידבר איתי.
הניוד לחברת "פלאפון" היה בתאריך 14/2/2013
אני הגעתי למרכז שירות לבטל עסקה בתאריך 24/2/2013
ומכאן שעל פי חוק אני רשאי לבטל את העסקה, שהרי לא חלפו 14 ימים!
חברת "פלאפון" לא הואילה בטובה לחזור אליי,
לא המנהל של הסוכנת ולא אף אחד אחר!
הם בחברה אמרו לי שאין לי מה לדאוג והם יבטלו לי את העסקה כשהמנהל "יחזור" אליי
אך התברר שזה היה שקר מוחלט!!!
וכרגע אני עדיין תקוע עם המכשיר שדחפו לי.
אבקש לטפל בדחיפות רבה בנושא זה.
הצעד הבא הינו תביעה משפטית נגד חברת "פלאפון"!!!

תודה,
דניאל
וגם עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול מיידי של העסקה, החזרת המכשיר "מתנה" וחידוש עסקת חבילה הוגנת ודבר נוסף הכי חשוב - מכתב התנצלות על עוגמת נפש, בזבוז הזמן שלי (אני משרת כלוחם בצה"ל ולכן לי במיוחד אין את כל הזמן שבעולם), ובזבוז כסף מיותר!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה