פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי של עובדי החברה נושא התלונה:
טקסירו רפי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.02.13 הגעתי לחברת פלאפון לתיקון מכשיר הנייד שלי. במקום נכחו 6 מוקדנים . שלשה היו בפעילות קבלת קהל ושלשה ישבו בחוסר מעש{תרתי משמע}
במקום נכחו כ15 איש שחיכו לטיפול. ההמתנה הייתה ללא הגזמה מעל כשעה וחצי ללא הגזמה.ביקשנו את פרטי הנציגה שישבה בדלפק ובקושי הצלחנו להוציא ממנה את שמה הפרטי ובאותה נימה היא צעקה לנציגה שלידה שאין לה חובה למסור פרטים אישיים.נאמר שמנהל המקום לא נמצא כרגע. צר לי שפלאפון מפגינה חוסר יחס ללקוחות.ושרות גרוע.התלוננתי במכתב למחלקת תלונות הציבור של פלאפון וקיבלתי SMSשלא מצליחים להשיג אתי.האומנם לא מצליחים או שעדיף להתעלם ממני. אני מבקש למען אלה שנמצאים בחברה ולמעני .לשפר את השירות והיחס של חברת פלאפון ללקוחות. {אני בכל מקרה נוטש כל עוד נפשי בי} אלפי תודות לאתר תלונה
הדרכת עובדי המקום לעבודה עם ציבור.שיפור היחס ללקוחות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה