פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון גונבים כסף מלקוחות שלהם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בחברת תקשורת פלאפון בע"מ, הצטרפתי לחברה בתאריך 26.04.2011 וחתמתי על עסקה הכוללת מכשיר מסוג אייפון 4, 1100 דקות לכל היעדים, 1100 הודעות, 3500 דקות למנויים ברשת פלאפון וגלישה בנפח 2 ג'יגה בסה"כ 249 ש"ח לכל החבילה.
כחודש לאחר מכן התקשרתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי להגדיל את חבילת גלישה, הנציגה הציעה לי הוספת 10 ג'יגה גלישה לחבילה הקיימת ובסה"כ התשלום יהיה 262 ש"ח.
בחודש מרץ 2012 גיליתי לתדהמתי שבמשך כל התקופה אני מחוייב כל חודש בסכום של 380 ש"ח.
פניתי למרכז השירות על מנת לברר מדוע חוייבתי יותר ממה שסוכם, ביקשתי שיפנו להקלטת השיחה שבה סוכם הסכום לתשלום הסופי, הנציגה הבטיחה להעביר את ההקלטה לממונים מעליה ויצרו איתי קשר תוך 6 ימי עסקים,
כעבור חודש של חוסר מענה מחברת פלאפון שלחתי מכתב לנציג תלונות הציבור המפרט את דרישותיי ובקשה מענה בכתב תוך 14 ימים מקבלת המכתב.
לאחר כשבועיים קיבלתי טלפון מנציגת חברת פלאפון ונאמר לי שבהקלטת שיחה הסכום שסוכם הוא הסכום שחייבו אותי במשך התקופה הזאת. הבעתי את רצוני להקשיב להקלטה של אותה שיחה הנציגה אמרה לי שההקלטה תהיה בסניף של החברה בקניון חיפה תוך 24 שעות
ניגשתי לסניף בקניון חיפה לאחר 24 שעות אך ההקלטה עדיין לא הגיעה והנציגה ביקשה ממני לחזור עוד 4 ימי עסקים. גם כשהגעתי בפעם השנייה לא חיכתה ההקלטה אלא שלל תירוצים. נאמר לי לחכות שיצרו איתי קשר, לשאלה שלי כמה זמן זה יכול לקחת קיבלתי תשובה שלא ידוע להם.
לאחר שבועיים ההקלטה הגיעה ובה שומעים בבירור שהסכום החודשי לתשלום הוא 262 ש"ח ולמרות הכל חברת פלאפון לא מתכוונת להחזיר את כספי שנלקח "בטעות". פשוט אין מילה אחרת מגניבה!!!!!

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה