פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב 85 ש"ח לא צודק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2012 ניגשתי לסניף פלפון בקניון עזריאלי מודיעין ומסרתי מכשיר אישי שלי לתיקון.
לאחר מס' ימים ניגשתי ואספתי את המכשיר מהתיקון.
לאחר יומיים גיליתי כי הבעיה לא נפתרה והמכשיר עדיין תקול.
ניגשתי שוב לסניף במודיעין מסרתי לתיקון וניתן לי מכשיר (מיושן משלי)חלופי.
הודעתי לנציג כי אני למחרת נוסע לחו"ל וכי אני חייב את המכשיר,נאמר לי כי נמסר לי מכשיר שאוכל לנסוע איתו לחו"ל ואחזיר אותו כשאשוב.
לאחר ששבתי מחו"ל הבחנתי בהודעה בדואר על איחור בהחזרת המכשיר וכי נגבו מחשבוני 85 ש"ח קנס בגין האחור.
פניתי מס' פעמים(מחודש ספטמבר2013) למוקד החברה ונאמר לי כי העניין יבדק ויחזרו אלי עם תשובה.
כ"כ ניגשתי לסניף במודיעין למנהל הסניף ושוחחתי עמו על העניין וזה הבין כי האחור נבע משהותי בחול עם מכשיר חלופי לאחר שהמכשיר שלי נמסר לתיקון חוזר בגלל תיקון לקוי של הסניף. מנהל הסניף הודיע לי יפתח בקשה לזיכוי.
בפועל אין זיכוי וגם סניף מודיעין לא קיים ונסגר כך שאין לי אפשרות לדבר שוב עם מנהל הסניף.
בפניה נוספת בחודש 04.2013 נציגה אמרה שתחזור אלי עם תשובה ביום ה'(04.04.13)אולם לא חזרה אלי.
בפועל נגבו ממני 85 ש"ח וגם שעות רבות של המתנה בטלפון לנציגי פלפון(הכל מתועד בחברה). העניין בטיפול כבר חצי שנה.
זמן סוג הנזק :
זיכוי 85 ש"ח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה