פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר פלאפון ע"י שדרוג מסלול מסירת מדיע חלקי לגבי שדרוג מסלול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
בן גוריון קנקורד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/04/2013 הלכתי לחברת פלאפון כדי לתקן את מכשיר HTC שקניתי מהם לפני כשנה. מכשיר זה ידוע בחברת פלאפון שיש לו תקלות רבות. במקום לתקן את המכשיר הציע לי נציג פלאפון בשם רם שדרוג מסלול+מכשיר בעלות נוספת של 8 ש"ח ובתמורה אקבל ביטוח למכשיר החדש+מכשיר חדש לומיה 820 בחינם שעלות המכשיר מגולם בתוך מחיר המסלול.
במשך כל זמן השהייה במרכז השירות שאלתי ונדנדתי לרם האם יכול להיות שאני אקבל מכשיר ללא תוספת תשלום ז"א בחינם ונעניתי בחיוב
שתהיה תוספת רק של 8 ש"ח בלבד.בדיעבד לאחר בירורים עם 2 נציגים ממוקד טלפוני של פלאפון התברר לי שנמסר לי מידע חלקי לגבי שדרוג המכשיר, וז"א שחלק מההטבות של המסלול ינתנו רק לתקופה של מס' חודשים בודדים ואז לאחר מכן התשלום הוא במחיר מלא.מדובר בביטוח המכשיר חינם ל-3 חודשים ואח"כ החל מחודש 4 בתשלום של 50 ש"ח. ומדובר על הנחת מסלול ל-6 חודשים בלבד בסך של 40 ש"ח והחל מחודש 7 יתווסף תשלום של 40 ש"ח.
למחרת הגעתי למרכז השרות ע"מ לבצע ביטול עיסקה עפ"י חוק ואז נאמר לי שמרגע הכנסת ה-SIM למכשיר החדש ושימוש בסך 5 דקות מבטל את האפשרות לבצע ביטול עיסקה.
הטעיה+עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה