פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום!
שמי אינגה קילברג, המנוי רשום על שם של בעלי חצ'ינה איגור, ת.ז. 324439736, מספר מנוי 050-7123215. לפני כ10 חודשיים קניתי בפאלפון מכשיר לרכב שמשתמש כGPS. גם סיבה שלא עברתי לחברה אחרת, זה שהתרגלתי למכשיר הזה ( לפני היה לי אותו מכשיר ממקום עבודה) ויש לי אפשרות להשתמש בGPS של פאלפון מאוד נוח ואיכותי. לפני כשבועיים נסעתי למודיעין, מקום שאני לא מכירה בכלל, התברר שGPS לא עובד . למחורת התקשרתי לפאלפון, אחרי טירטור של כמה נציגות, במחלקה טכנית אמרו לי שקיימת תקלה ארצית וזה בטיפול. בינתיים אני גם משלמת עבור חבילה שכוללת GPS 25 ש"ח לחודש. כעבור כמה ימים שום דבר לא השתנה, GPS לא עובד. אני שוב מתקשרת לחברה, ושוב אף אחד לא יודע מה קורה, נותנים לי כל מיני הצעות, כגון להחליף מכשיר לרכב ולחלוטין לשדרג אותו ולהוציא עוד כסף מהכיס עבור מכשיר נוסף. אחרי 30 דקות שוב הגעתי למחלקה טכנית ושוב קיבלתי את אותה תשובה- תקלה ארצית, אין צפי, בטיפול. אז ביקשתי לבטל תשלום עבור מכשיר שנקנה רק לצורך GPS בלבד. הובטח לי שאני אקבל תשובה תוך 24 שעות. עברו 72 שעות ויותר וכמובן לא חזרו אלי.
אני דורשת לבטל את המשך התשלומים, נשארו עוד 26 תשלומים והחזר עבור תקופה שGPS לא עובד גם עבור מכשיר וגם עבור חבילה שכוללת GPS.
בכבוד רב
אינגה קילברג
כספי סוג הנזק :
אני דורשת לבטל את המשך התשלומים, נשארו עוד 26 תשלומים ובנוסף-החזר עבור תקופה שGPS לא עובד גם עבור מכשיר עצמו וגם עבור חבילה שכוללת GPS. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה