פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר פלאפון חו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מספר קווים מחברת פלאפון תקשורת. בחודש אפריל אישתי נסעה לחו"ל, עוד בשדה התעופה התרחשה תקלה במכשיר הנייד. לאור השעה המוקדמת, המוקד הטכני טרם פעל, יצרתי קשר עם מוקד חו"ל לצורך חבילת חו"ל. בשיחה הבטיחה הנציגה כי הבעיה ניתנת לפיתרון מרחוק והקו יחזור לעבוד, על בסיס זה הסכמתי ועשיתי חבילת חו"ל. בשולי הדברים, ציינה נציגת פלאפון כי החבילה הינה בתוקף לשבועיים. לאחר מכן פניתי למוקד הטכני, הבעיה לא ניפתרה והקו לא תוקן. כעבור מס' שבועות שלחתי באמצעות הדואר מכשיר חדש ורק אז חזר הקו לעבוד והחלו לבצע ממנו שיחות.
לאור העובדה כי לא הייתי מודע לעובדה כי התכנית הינה למשך שבועיים בלבד מה גם שלא ניתנה שום הודעת מסרון ו/או התראה כי פג תוקפה של התכנית, לא ביטלתי את התוכנית הקודמת ולא חידשתי אותה.
להפתעתי הרבה קיבלתי דרישת תשלום שערורייתית כוללת בסך של למעלה מ -20,000 ש"ח וכעת כל הקווים שברשותי מנותקים.
יוזכר, ביום הטיסה אני פניתי לחברה לצורך חבילת חו"ל. באם היה מודגש בפניי כי התכנית הינה לשבועיים בלבד הייתי מאשר אותה רק לאחר תיקון הקו או לחילופין הייתי דואג להאריכה כעבור שבועיים.
אשמח למסור פרטים נוספים ככל שידרש
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה