פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור חיוג לשירות לקוחות בארץ מכיוון שהפלפון לא עבד בחו"ל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בנסיעתי האחרונה ליוון ב14.5.13 הפלפון שעבורו עשיתי מסלול חו"ל לא תפקד(לא יכולתי להוציא או לקבל שיחות)התקשרתי למחרת לשירות לקוחות ממכשיר של חברה(השייך לחב' סלקום)בשיחה בארץ נאמר לי ע"י נציג של פלפון שבמקרה של גניבה או בעיה אפשר להתקשר חינם מכל מכשיר!במהלך השיחה מיוון שהתארכה ,שאלתי את נציג שירות הלקוחות "האם שיחה זו עולה לי כסף? והוא ענה "לא ,זהו שירות לקוחות השירות ניתן בחינם."חברתי קיבלה חיוב של 650 ש"ח עבור שיחות אלו!
ב12 ליוני פתחתי בקשה לזיכוי כספי מכיוון שנאלצתי ליצור קשר עם השירות בארץ כי הפלפון לא עבד(שמישהו יקח על זה אחריות)מאז ועד עתה מתנהל משא ומתן סוריאליסטי עם מוקד ואלו פותחים שוב ושוב בקשות שגויות ואני מחכה לתשובה-ואין.ב-9 ליולי לקחנו יום חופש אני ובעלי ופנינו לשירות הלקוחות ביגאל אלון בתל-אביב.בשיחה עם נציגה בשם ליאת ואחראית משמרת (כנראה..)בשם שני אילוז,לאחר שהאזינה לשיחה הנ"ל בה בררתי את נושא השירות בחינם,היא אישרה את השיחה והודיעה לנו שאכן צדקתי ונקבל זיכוי כספי לחשבון הבנק שלנו תוך 5 ימים! מכיוון שהכסף לא הגיע-פניתי שוב למוקד 122 ושם נאמר לי שאין שום זיכוי.הוא לא אושר.אין צורך לציין את הזלזול הבלתי נסבל באינטילגנציה ,בזמן ובאיכות החיים שלך לאחר שנאלצתי לבזבז אין סוף זמן על שיחות עם נציגים טלפוניים,להסביר שוב ושוב את הבעיה-כל פעם למישהו אחר מבלי יכולת להפגש עם מישהו בר סמכא.גם אחרי שסוף סוף בדקו את השיחות וראו שצדקנו -קיבלנו יריקה בפרצוף.
בזבוז זמן,עגמת נפש זלזול סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה