פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוהה עבור האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל הצטרפנו לחבילה משפחתית ( 3 מנויים) בחברת פלאפון. החבילה כוללת: שיחות ללא הגבלה, מסרונים ללא הגבלה וגלישה בהיקף 1M לכל מנוי.
במעמד הרכישה בעמדה בקניון חולון, שאלנו את הנציגה מה קורה אם הגלישה עוברת 1M. קיבלנו תשובה שבניצול של 75% נקבל הודעת SMS וגם בניצול 90% נקבל SMS נוסף. יש לציין, שאחד הטלפונים שייך לבת שלי(נערה) שקיבלה SMARTPHONE במתנה ואנו לא ידענו מה תהיה הצריכה שלה באינטרנט. לכן הבחורה שמכרה לנו את העסקה, הרגיעה אותנו ואמרה שאין מה לדאוג שנקבל הודעה על כך לפני ובמידה והיא עוברת, המליצה לנו לרכוש חבילה נוספת של גלישה בעלות 19.90 ש"ח. בחודש הראשון לא עברנו את הגלישה של 1M, אך בחודש השני , גילינו שהבת גלשה 2.5M. וחוייבנו ב-50 ש"ח (25 ש"ח עבור כל מגה נוסף)בדקנו האם התקבל SMS בנושא, לא קיבלנו שום דבר.פנינו לפלאפון בנושא. אך בפלאפון לא קיבלנו שום תשובה לנושא. הבעיה העיקרית כאן, זה נושא האימון. ברגע שופטח משהו ולא מקיים , הדבר מעצבן מאוד. מקווה שבעזרת האתר נקבל התייחסות של החברה לנושא.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה