פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסלול שגוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
צומת סילבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך 21.4.2013 הגעתי למרכז השרות והמכירה של פלאפון בצומת סילבר עם אישתי ורכשנו 2 פלאפונים+סים לפלאפון שכבר היה ברשותנו לילד.הנציגה ימית שפורקר אמרה שבגלל שיש לנו 3 קווים היא תעשה לנו מסלול משפחתי שאומר לטלפון של הילד כולל הכול+גלישה 1g ב-49 ש"ח לטלפון של אישתי כולל הכול+3g ב-69 ש"ח .ולטלפון שלי כולל הכול +3g ב-69 ש"ח.כאשר המבצע לחצי שנה ואח"כ מסלול של כול מכשיר יעלה ב-20 ש"ח.(כמובן לא כולל את עלות המכשירים).כאשר אני רכשתי מכשיר אייפון ולמחרת הגעתי לאותו מרכז שרות ולאותה נציגה והחלפתי את המכשיר לגלקסי 4 .ונאמר לי שהמסלולים שסגרתי איתה נשארים ורק המכשיר הוחלף.לאחר חודש אני רואה חיוב שונה בכרטיס האשראי .לכן התקשרתי לשרות ונאמר לי שבכלל לא קיבלתי את המסלול שסגרתי.ביקשתי לדבר עם מנהלת. דיברה איתה מנהלת בשם הודיה שבדקה את העניין ואמרה שכנראה בגלל שהחלפתי מכשיר למחרת אז המסלולים שונו.(שזה ממש לא הגיוני)היא אמרה אני באמת רואה שאתה צודק ואתה צריך לקבל את המסלולים. אני צריכה לקבל אישור לזה וז תקבל גם זיכוי.אני אחזור אליך.הודיה לא חזרה ושוב ראתי חיוב שאמור לרדתבכרטיס האשראי על סכום גבוה יותר. החלטתי להגיע למוקד השרות בסילבר .ובתאריך 31.7.2013 הגעתי למרכז שרות שהאחראי שם אמר שהנציגה כבר לא עובדת שם.ביקשתי שיקשיב להקלטה והוא ענה בזלזול אין לי זמן ואין לנו מבצע כזה .רק לאחר שהתעקשתי הוא אמר היה לנו מבצע כזה אבל צריך לזה אישור של מנהל המוקד .כשביקשתי שידבר איתו הוא ענה לי הוא בחו"ל.אין לי מה לעשות .תעשה מה שאתה רוצה .יצאתי משם ללא תשובה .אני ואישתי התקשרנו לשרות כאשר הנציגה שענתה ניסתה לשכנע את אישתי שזה עדיין בטיפול הודיה ושהיא צריכה לחזור אלינו.לא הסכמנו להמתין וביקשנו מנהלת לדבר איתה.לבסוף הנציגה העבירה אותנו למנהלת שאמרה שהודיה בחופשת לידה .זה כל כך מזלזל שאף אחד לא חזר לידע אותנו ועוד מנסים לשכנע אותנו לרדת מהקו שהודיה תחזור אלינו כשהיא בכלל בחופשת לידה!!!!
המנהלת השנייה שדיברה איתנו אמרה שהיא תשלח פניה למרכז השרות לשמוע מה יש להם להגיד על כך.ואז תחזור אלינו. לא הסכמנו ביחוד כשנאמר לנו עוד שלי ולאישתי עשו מסלול של כול אחד משלם 140 ש"ח במקום 69 ש"ח כמו שהובטח לנו.לאחר שכבר היינו חסרי אונים מול חברה כל כך גדולה ונציגם אטומים!העברנו לאחר השיחה עם המנהלת את כל שלושת המכשירים שלנו לחברת 012 .בצר לי אני פונה אליכם לבדיקת הנושא וזיכוי של כל מה שחוייבנו מעבר למסלולים שהובטחו לנו.
ועלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה