פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה! נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ב -2 ליולי הגעתי אליכם עם הפאלפון שלי שהיה כבוי ולא נדלק לקחתם אותו כמה ימים לבדיקה וכשחזרתי אליכם אמרתם לי שהמכשיר מושבת ואינו בר תיקון בכלל לא בדקתי אתכם כי הייתי עם ראש עמוס התאלמנתי לו ממזמן ושמחתי עליכם ורכשתי מכשיר חדש והתחייבתי שוב לתוכנית חדשה .לאחר חודש בני היה כאן והביא עימו מטען שמתאים לפאלפון שלי הטענתי את הפאלפון (המקולקל) ואחרי 3 דקות הוא נדלק ואז הבנתי שהפאלפון תקין והמטען הקודם שלי לא עבד.
חזרתי אליכם שנית עם שני הפאלפונים ושני המטענים וביקשתי להחזיר את הפאלפון שקניתי בעל כורחי בגלל הבדיקה של המעבדה שלכם .
קיבלתי סירוב מכם עכשיו אני מחויייב על שני מכשירים ללא צורך בשניהם .
אם הייתי לא מחוייב בתוכנית ומכשיר אצלכם הייתי מייד עובר לחברת סלולר אחרת אני שנים בחברה שלכם ואף פעם לו היה לי שום בעייה עכשיו שהייתי זקוק לעזרתכם לא באתם לעזור לי ותפסתם אותי בעל כורחי בגלל שאני מחוייב בתוכנית אני פונה אליכם מכאן להגיע איתי להסדר כלשהו אני לא אמור ליהיות עם 2 מכשירים בבית בגלל טעות שלכם אקווה לתגובה מהירה .
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה