פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת ח-ן דרך המייל- בהמשך לתלונה הקודמת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה הקודמת. התקשרה אליי ב 17/4 נציגה מפלאפון שבם הילה ושואלת אותי באם אני מעוניינת בח-ן דרך המייל. הוסבר לה כי התקשרו אליי מס' פעמים ושאני לא מעוניינת. היא אמרה לי כי אני כבר מעודכנת לח-ן דרך המייל ונתקה את הטלפון. די!!! כמה אפשר. לא מעוניינת בח-ן דרך המייל. זכותי המלאה כלקוחה לקבל את הח-ן בדואר ישראל! למה בין עובדי החברה אין התאמה? למה לטרטר לקוח? למה הזלזול הזה? מובן שרוב חברות התקשורת מעבירות לח-ן דרך המייל כדי לחסוך עליות אבל בשביל זה להעסיק כ-5 עובדים שיתקשרו לאותו לקוח. לא חבל לכם על הכסף? שיגבה על ח-ן הלקוח!!! לפני החג ב 11/4 התקשרה אליי נציגה מפלאפון כדי להתנצל על העובדה שנציגה קודמת הוסיפה אותי בניגוד לרצוני לח-ן דרך המייל וזאת לאחר שיחה איתי. נאמר לה כי אני מעוניינת בפיצוי מאחר ונגרמה לי כאן עוגמת נפש ובזבוז זמן. היא טענה כי היא לא נציגה של פלאפון אלא חברה המשווקת את פלאפון ואמרה לי יחזרו אליי. ולא חזרו אליי עד היום... אני מעוניינת לנתק את הקו לא רוצה לשלם יותר על המכשיר. לא רוצה להיות לקוחה של חברת פלאפון. נמאס לי. כל פעם מחדש אני צריכה להתלונן על החברה הזו. היא גורמת לי לעוגנת נפש בלבד!!!

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פנייתך הועברה לטיפול וניצור עמך קשר טלפוני.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה