פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות לקוי ומכירת מכשירים שאינם תקינים בעליל נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להעלות את תלונתי בחברתכם.
במאי 2004 הצטרפתי למבצע עובדים שנערך בחברתי ("ישפאר") עם חברתכם.
רכשתי מכשיר TELIT שמתחילת דרכו גרם לבעיות אלו ואחרות ובכל פעם מחדש נתקלתי בשרות לקוי ולא הולם מחברתכם.
סביבי הצטרפו למבצע מספר עובדים ורכשו את אותו מכשיר, כולם סביבי סובלים מהמכשיר, האם זהו צירוף מקרים? חוששני שלא.
ביולי 2005 נגשתי לתחנת השרות בטענה כי אין מסך- הוחלף המסך.
בפברואר 2006 שלחתם אליי שליח (לאחר מלחמות רבות מולכם) בגין אותה תקלה- שוב הוחלף המסך.
כעת באפריל 2006 שוב תקלה שונה מהתקלות הנ"ל רעשים חזקים במכשיר בזמן שיחה והסוללה נגמרת כעבור זמן קצר.
יצרתי קשר עם מוקד השרות העסקי שלכם בתאריך 17.4.06 בשעה 7:45 בבוקר על מנת לקבל שרות עבור המכשיר, ענה לי נציג בשם איתמר שאמר שניתן לבצע את התיקון והוא הבטיח כי יישלח אליי שליח עוד היום ויתוקן המכשיר ויוחזר בהקדם.
לאחר דקות מספר דיברתי עם מוקד השליחויות שם נאמר לי כי שליח יהיה רק ביום ה' 20.4.06 ("שרות נהדר וחסר תקדים"), במוקד השליחות נאמר לי כי אין שליח "אין מה לעשות" "זה מה יש"- תשובה שתבייש כל שרות בכל חברה גדולה ומסודרת.
החזירו אותי למוקד העסקי שם דיברתי עם דודו שגילה חוסר אדיבות ולכן ביקשתי לדבר עם המנהל שלו מאחר ומטון הדיבור שלו ומצורת הדיבור שלו הבנתי כי לא אגיע לעמק השווה, הוא בתשובתו אמר לי "מנהל לא ידבר איתך- תפני לאיש הקשר שלך"- תשובה שגם הייתה מביישת כל חברה מסודרת, הנני לקוחה שמשלמת ממיטב כספה חודש בחודשו את חשבון הסלולארי, החשבונית מגיעה על שמי ולא על שם החברה בה אני עובדת, מדוע עליי לפנות לאשת הקשר שלי את הכסף אתם גובים ישירות ממני?!
לבסוף חזרה אליי אחמ"שית בשם דנה שגם לה לא היה פתרון לבעייתי וביקשה ממני לייעץ לה מה עליה לעשות, האם הלקוח צריך לתת לכם פתרונות לבעיותיו?
עד עתה לא ניתן לי פתרון לבעייתי ולצערי בכלל לא הופתעתי מאחר והנני יודעת בדיוק כי טיב השרות בחברתכם גרוע.
למכתבי מצורפות תלונות רבות של עובדים נוספים בחברתי שברשותם מכשיר מסוג זה.
אני מוצאת עצמי נכווית מחברה כ"כ גדולה שמתפארת בשרות טוב ואיכותי חסר בסיס ושחר, ועל כן בתום שנת ההתחייבות האחרונה שלי בחברתכם לבטח לא אחדש את ההתחייבות ואלך למתחרה שעולה עליכם בכמה וכמה רמות הן בשרות הלקוחות והן בטיב המכשירים (והנני מדברת מניסיון) וכמוני עוד רבים אחרים.
יש לנו מספר רב של הצעות לשדרוג המכשיר מחברתכם, אך רק בגלל שאינני רוצה להיות שבויה בחברתכם ולו עוד יום אחד אינני מעוניינת לשדרג את המכשיר ולהתחייב לכם לעוד 3 שנים וכך גם חברותיי לעבודה.
אשמח לקבל ממכם תשובה הולמת למצב אותו תיארתי מעלה וכן פיתרון הולם למכשיר שתוחלת החיים שלו קצרה משאר המכשיר שהנני מכירה.
עלבון סוג הנזק :
החלפת המכשיר במיידי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

פנייתך התקבלה בחברתנו, אחראי פניות לקוחות יצור עמך קשר.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה