פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לפניה נושא התלונה:
הירש יוסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצוג 24 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב27.4.06 פניתי טלפונית לפלאפון ע"מ לבקש ניתק קוו טל' שברשותי.בלתי אפשרי להגיע לטלפן אישי. נענתי ע"י משיבון ממוחשב שתוכנת כנראה ע"י סדיסט. ההעברות בתפריט הן ללא סוף. לאחר כ6 צלצולים חוזרים , הגעתי בניסים לסוף הפינג פונג הממוחשב ובתקווה גדולה ציפיתי להענות ע"י טלפן , אולם אז המתנתי על הקוו כשתי דקות ונענתי רק ע"י שקט ממושך. ממליץ לכם לטלפן ל050-7078888 כדי לאמת את הנ"ל.
מבקש מהחברה ליצור איתי קשר לביצוע הניתוק הנ"ל פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
יוסף שלום רב,
לא ציינת מספר פלאפון עליו מדובר על מנת שנוכל לבצא את הפעולה.
על מנת לנתק את הקו יש צורך לפנות למוקד השרות הלקוחות של חברתנו 166* או 050-7077766. המספר אליו ציינת שחייגת אינו המספר של מוקד השרות של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה