|
|
|
|
|
|
אי הענות לפניה |
נושא התלונה: |
הירש יוסף |
שם/כינוי: |
יום רביעי 26 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצוג 24 גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב27.4.06 פניתי טלפונית לפלאפון ע"מ לבקש ניתק קוו טל' שברשותי.בלתי אפשרי להגיע לטלפן אישי. נענתי ע"י משיבון ממוחשב שתוכנת כנראה ע"י סדיסט. ההעברות בתפריט הן ללא סוף. לאחר כ6 צלצולים חוזרים , הגעתי בניסים לסוף הפינג פונג הממוחשב ובתקווה גדולה ציפיתי להענות ע"י טלפן , אולם אז המתנתי על הקוו כשתי דקות ונענתי רק ע"י שקט ממושך. ממליץ לכם לטלפן ל050-7078888 כדי לאמת את הנ"ל.
|
מבקש מהחברה ליצור איתי קשר לביצוע הניתוק הנ"ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר - אחראית פניות לקו |
שם ותפקיד: |
יוסף שלום רב,
לא ציינת מספר פלאפון עליו מדובר על מנת שנוכל לבצא את הפעולה.
על מנת לנתק את הקו יש צורך לפנות למוקד השרות הלקוחות של חברתנו 166* או 050-7077766. המספר אליו ציינת שחייגת אינו המספר של מוקד השרות של חברתנו.
בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|