פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה רצינית- חיוב כספי ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
זכאי אורטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שרכשתי את המכשיר , חתמתי על חוזה אחיד של החברה שבו לא צויין שאני מתחייבת לשלם ביטוח עבור המכשיר
ואף אני , התנגדתי בכל תוקף לעשות ביטוח ,
חברת פלאפון על דעת עצמה החליטה שעצם הצטרפותי אליהם כלקוחה חדשה מותר להם ללא הודעה או עצה או בקשה או חתימה שלי עבור חיוב חשבוני על ביטוח
,חברת פלאפון גנבה ממני במשך 8 חודשים 24.80 ש"ח כל חודש
וזה התבססה על כך שעם איני מתלוננת על החשבונית החודשית תוך 30 יום היא תראה את זה כבסדר.
החברה לא דאגה לשאול עם אני רוצה בכלל ביטוח היא החליטה על דעת עצמה בלי כל התחשבות בלקוח הקטן שהפקיד את מס' החשבון בנק אצלה והיא ראתה בזה כדבר כלכלי ומובן לגנוב כספים "חוקית"
לא היה כאן חוזה או מו"מ אין מסויימות וכמובן שאין גמירות דעת.
כל אותן חודשים שהחב' גנבה ממני , אני חשבתי שהתשלום הוא עבור המכשיר הסלולרי. וברגע שהתגלה לי מייד ביטלתי.
את אותן חשבוניות לא ראיתי משום שהדואר מגיע לנהריה ואני משכירה דירה בחולון ולכן בדקתי רק את דפי החשבון בבנק.
אני מבקשת מחברת פלאפון להחזיר את הכספי ומאחר ולא ידעתי על הורדת התשלום החודשי בגין הביטוח ( שמעולם לא ביקשתי או שאלו אותי בנושא!)

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פנייתך טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד השרות ונמסרו לך תשובות בנושא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה