|
|
|
|
|
|
לאחר שידרוג 3 מכשירים תוכנית שגוייה לגביי אחד מהם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת מרץ בוצעה העסקה אשר עד היום אינה מאושרת אצלכם, כאשר אנו התרענו על העניין כבר בשבוע הראשון לעסקה כדי שלא תגבו מאיתנו תשלום נוסף.
למרות כל הפניות והתייצבות פיזית במוקד השרות בראשל"צ עדיין לא טופל הנושא יש לציין כי הדבר אינו מעיד על שרות ראוי בלשון המעטה, פוגע באמינות החברה וגרם לנו עוגמת נפש.
כל אלה הם סיבה מספקת כדי להתנתק מחברתכם ולעבור לחברה מתחרה עם שרות אמין ויעיל.
|
עוגמת נפש, כספי, |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר- אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
מר קופרברג טופל על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.
בברכה. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|