פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל בלקוחות עד התעללות נושא התלונה:
אסף יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך : 3.4.06 יצרתי קשר עם מוקד פלא חו"ל וביקשתי לקבל פרטים לגבי פלא חו"ל לאחר שמסרתי את יעדי הנסיעה והארצות בהן נבקר וציינתי כי אנו לא טסים אלה מפליגים נאמר לי ע"י נציגתכם כי המכשירים אשר ברשותנו אינם תומכים בחו"ל ( להבדיל מחב' סלקום ) וכי עלי להגיע למרכז השירות בבאר שבע ושם לקבל את המכשיר .

הגעתי למרכז השירות בבאר שבע ופגשתי נציג בשם דניאל ולאחר המתנה ממושכת הודיע לי כי אין במלאי מרכז השירות מכשיר לספק לי נדהמתי לקבל תשובה שכזו .
לאחר בדיקות אין ספור ביקש זה את עזרתו של אריק מנהל מרכז השירות
אשר בדק ומסר לי כי אכן אין מכשיר לספק לי ויש חוסר במלאי אך ידאג אישית כי יגיע שליח לביתי עם מכשיר ביום שלמחרת ואף ציין את השעות הנוחות לנו בין 16:00 -19:00 וכי אף יצרו עימנו קשר לפני הגעת השליח .

בתאריך 4.4.06
המתנו בביתנו להגעת השליח אך זה לא הגיע ולא נוצר איתנו כל קשר יצרתי קשר שוב עם מוקד פלא חו"ל וביקשתי לברר מדוע לא הגיע השליח כפי שהובטח לי ע"י מנהל מרכז השירות בב"ש .
לאחר בירור והמתנה ארוכה מאוד נמסר לי ע"י נציגתכם כי אין כלל הזמנה על שמי ובכלל קיים חוסר מוחלט בכל איזור הדרום של מכשירי פלא חו"ל
ביקשתי כי למרות זאת יגיע שליח אלי עוד באותו יום נאמר לי כי אין אפשרות כזו וכי אין מה לעשות בנדון .
ביקשתי לשוחח עם האחראי על מוקד השירות או מנהל תורן ואכן הועברתי לנציגה בשם שי צור שוב גוללתי בפניה את הסיפור העגום הסברתי והתחננתי
כי אנו משאירים בבית ילדים קטנים .
לאחר שביצעה בדיקה של הנושא מסרה לי כי אכן אירע טעות נוראה לגבי
הסברתי לשי כי רעייתי עובדת במשרד המשפטים ורוב היום אין ביכולתה להתפנות מאחר שברוב היום היא נמצאת בדיונים בבית המשפט
הסברתי לשי כי למחרת אני אמור להימצא באילת עם קבוצת תיירים במלון דן , לאחר אין ספור תיאומים ועשרות טלפונים סוכם כי נציג חברתכם ימתין לי במלון דן באילת עם מכשיר פלא חו"ל ציינתי כי זמני באילת קצר מאוד בין השעות 11:45- 12:30 ולאחר מכן אני חוזר לבאר שבע .

למחרת 5.4.06 הגעתי לאילת ובאותו יום הייתה קריסה של כל מערכות הטלפונים והפלאפונים באילת המתנתי במלון דן , אך נציגכם לא הגיע כפי שנקבע משבושש להגיע נסעתי ביוזמתי למרכז השירות באילת וביקשתי לשוחח עם מנהלת המרכז אך נמסר לי ע"י נציגכם בשם עופר כי המנהלת לא נמצאת שוב גוללתי את הסיפור וביקשתי לקבל את הפלא חו"ל כפי שסוכם עם שי מאחר ובאותו יום אנו אמורים להפליג עופר מסר לי כי הנציג יצא אלי למלון דן לפני המון זמן ואין ביכולתו ליצור עימו קשר אמרתי כי הדבר לא יתכן מאחר ואני ממתין למעלה משעה במלון דן ואף השארתי הודעה בקבלת המלון על הימצאותי במקום וכן את שם החברה איתה אני עובד .

באין מוצא ושוב בקבלת תשובה שלילית מנציכם ובכעס רב עזבתי את אילת .
לאחר מספר שעות יצרתי קשר שוב עם שי ששוב התנצלה על התקלה המכוערת , גם נציגכם עופר יצר עימי קשר והתנצל ומסר כי השליח נשלח למלון אחר ולא למלון דן כפי שסוכם .

חשבתי שבזאת נסתיימה מסכת ההתעללות בי החלטתי לגשת לחברת סלקום ולרכוש מכשיר נוסף חדש .
עוד בהיותי בדרך לסלקום נוצר עימי קשר ע"י שי שמסרה לי כי נציגת שירות מקריית גת תגיע עם מכשיר לביתי בסמוך לשעה 19:00 ולאחר מספר רב של טלפונים הגיע נציגתכם ומסרה לי את מכשיר הפלא חו"ל שהוא ארוז בערכה
סגורה שאלתי באים כל הפריטים נמצאים בערכה וזו אף הראתה לי את הפריטים שכללו מכשיר מטען וכן מתאמים לחיבור חשמל בחו"ל .






בזמן שהותנו בחו"ל השתמשנו במכשיר וכאשר רצינו להטעינו מחדש חשכו עינינו הוברר כי המטען שנימסר לנו אינו תואם כלל לסוג המכשיר ושייך
למכשיר אחר מאחר וקיבלנו מכשיר של מוטורולה ומטען של סמסונג
לא ידענו את נפשנו מצער ומה לעשות כאשר לא יכולנו ליצור קשר עם הילדים שהשארנו בבית .

בבושת פנים פנינו לנוסעים אחרים וביקשנו להשתמש במכשירם

אדון נכבד

השאלה הנשאלת היא

1. מדוע היינו אמורים לקבל יחס מביש ומשפיל שכזה לכל אורך הדרך כאשר ברשותנו כארבע מכשירי פלאפון של חברתכם ובכל חודש אנו משלמים סכום נכבד מאוד .?
2. מדוע הייתי אמור לעבור את כל מסכת הבושות שעברתי האם בגלל שזה יחסה של חברת פלאפון ללקוחותיה הטובים ?.
3. מדוע לא נבדקה ערכת המכשיר לפני שנימסר ?
4. מדוע בכל אורך הטיפול בי אף אחד מנציגכם לא אמר את האמת וכל פעם שיקרו לי שוב ושוב גם כאשר הגעתי עד אילת לקבל מכשיר ?

וישנן עוד הרבה שאלות שכנראה עליהן לא אקבל תשובה מדוע זה הגיע לי
במחשבה נוספת יתכן והייתי צריך ללכת ולרכוש מכשיר חדש בחברה סלולארית אחרת בטוח אני כי שם הייתי זוכה ליחס אחר לחלוטין .

אבקש כי תלונתי זו תיבדק לעומק ובכובד ראש ובכל הרצינות הראויה וכן לקבל תשובה מה נעשה בנדון .



בכבוד רב

יצחק אסף
יוהנה זבוטינסק'י 21ב דירה 25
באר שבע
050-9444298
העלבה וזלזול סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פנייתו לקו שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידי נציגי חברתנו ממוקד פלאפון חו"ל.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה