פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת יעדים ומחירים מטורפים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתחילת אפריל חברת פלאפון החליטה שאפשר להחליף רק פעם בחודש את היעדים כאשר חייגתי לנציגת פלאפון היא אמרה לי שמכיוון שכולם החליפו יעדים כל שניה אז החליטו על פעם בחודש ואני לא מבינה למה פעם בחודש ולא פעם ביום או ביומיים (שיהיה בפורופורציה).

2. מחירי חברת פלאפון הועלו בצורה מטריפה ואתן דוגמאות למסלולים כגון: פיקס יעדים, עובדי מדינה, מגדל אור וכן "הדף" קטן מנשוא.

3. מחירי הSMS הועלו.

4. הצלבת מכשירים מה שלפני כן לא היה עולה כסף היום עולה הון, כמובן שבחברה מתחרה אפשר פשוט להוציא את הסים ולשים אותו בטלפון אחר זה הייתרון של חברה אחרת וחברת פלאפון מנצלת את זה.

5. למה ומדוע החליטה חברת פלאפון לחייב עבור שירות חסימת שיחה וכן זיהוי שיחה? נחשו כמה? 30 אגורות עבור כל שירות אחד בלבד.

מסקנה שהגעתי, בתום ההתחייבות אני מנתקת את הקו שלי מכיוון שחברת פלאפון היא לא יציבה ויכולה להחליט מה שהיא רוצה ומתי שהיא רוצה וכך אני אהיה תקועה עם הפלאפון למשך 3 שנים וכן גם משפחתי הענפה שמונה מס' לא קטן של מכשירים.

נ.ב. יש לציין שמלפני כמה חודשים הגזרות הנ"ל לא היו וחברת פלאפון הייתה חברה הכי טובה והמלצתי עליה בחום ואהבה והיום אני ממש ממליצה הפוך וגם בחום ובכעס.
לא נשאר סוג נזק שלא נוזקתי סוג הנזק :
להחזיר את חברת פלאפון החמודה והנחמדה שמלפני כמה חו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
פניית גברת אטיה טופלה על ידי נציגת חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה