פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי התנאים בהחלפת יעדים. נושא התלונה:
רחמים יעקב שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפלא היה בעיניי שקבלתי ביום בהיר וצח הודעה שסמרו שיערות ראשי מפניה להלן פירוט התלונה:
אני מר יעקב, במהלך כל חמש השנים האחרונות לקוח של חברת פלאפון עם מס' מכשירים לא מבוטל אשר כל חשבונית שולמה בזמנה הנקוב נפעמתי לגלות שלמרות שבחוזי מופיע שאקבל החלפת יעדים חינם אין כסף ויעדיי היו מתעדכנים מיידית הן באינטרנט והן טלפונית וכך היה לאורך כל שהותי בחברת פלאפון ועל דעת זאת רכשתי את המכשירים דלעייל וכמוזכר ביום בהיר החליטה חברת פלאפון החלטה שרירותית ולא פרופורציונאלית שמעכשיו היעדים יתעדכנו אחת לחודש בלבד ובמילים אחרות החברה רומסת ברגל גסה ובמצח נחושה את כל משמעות החוזה ולפלא היה בעיניי למה אך ורק אחת לחודש יתעדכנו היעדים הלא לא עדיף אחת ל3 שנים שזה מסגרת ההיתחייבות? ואם אפשר אולי תוסיפו גם דמי שימוש חודשיים במקום 59 ש"ח ל590 ש"ח הלא אצלכם העלאה לא קשורה לא למדד ולא לריבית הפריים לא לדולר ובקיצור שום קשר בין המשק לבין העלאות המחירים ואני כותב זאת בעקבות מכשירים פיקס יעדים שברשותי שהועלו לדוגמא היעדים שם 180% מ10 אגורות ל18 ולא ידוע לי אפילו בארגנטינה שהאינפלציה שם של 40% שנתית שחברות הסלולאר שם העלו אפילו ב40% קל וחומר שבארץ שהמדד נע בין אחוז ל3 אחוז שנתית לא יעלה על הדעת שתעלו ב180% את המחירים ושלא לדבר על שירות שיחה מזוהה וחסימת זיהוי שיחה שמחירם עולה כיום 30 אגורות מה שהיה ניתן חינם וניתן חינם בשאר הרשתות.
זאת תוצאה של מנכ"ל חדש גיל שרון שהגיע לחברתכם והחליט להראות ללקוחות שהוא "הגיע" וזאת על גבם, כספם ויכולתם הדלה של ציבור הלקוחות מה שמניע אותי לישקול בחיוב את ניתוק כל המכשירים שברשותי ואני כותב כאחד ממיופי הכח של חברת מגדל אור שלקחנו בתקופתו מכם כ400 מכשירים ומתקשרים אלי עשרות אם לא מאות מאנשים שצרפנו במסגרת מסלול מגדל אור ומפנים את חיצם אלי מלבד זאת שרבים מהם מעוניינים לנתק מיידית את הקו וטוענים שאין באפשרותם לנתק מכיוון שאתם טוענים לכך שהם התחייבו ל3 שנים אך לטענתם שהם לא התחייבו במסגרת תנאים אלו ולראיה כל התקופה שנתתם לשינוי היעדים עדכון מיידי.

נ.ב. אבקש לא לענות לי תשובה "שבדקנו את החוזה וניתן משפטית לעקוף אותו" כי זה שם ללעג ולקלס את האינטלגנציה של לקוחותיכם וזאת כי במסלולים שלא רציתם לתת שינוי יעדים ללא הגבלה הודעתם זאת ולא נתתם לאורך כל השנים לדוגמא מסלול בזק 2004 שמתעדכן פעם בחודש או לחילופין הצבתם תנאי של תשלום שנע בין 2.5 ש"ח ל5 ש"ח לשינוי כל יעד יוצא מכך שבמסלולים שלא הצבתם תנאים אלו הרעיון היה שהלקוח יכול להחליף יעדים חינם וללא הגבלה ולראיה כל אותם שנים שאשרתם זאת כי אם לא אז אין שום הבדל בין אלו שקבלו יעדים חינם (לקוחות פלטינה או חברה כגון מגדל אור שלקחה 400 מכשירים) לבין אלו שמתעדכנים פעם בחודש.

בברכה,
יעקב רחמים - אחד ממיופי כח של כמה חברות ענק בתחום הסלולאר.
כספי סוג הנזק :
איזונים דהיינו לדוגמא ביעדים לא עדכון מיידי ולא פע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה ממר רחמים פנייתו טופלה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה