פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונות הקודמות-שוב נשלחה לי ח-ן למייל בניגוד לבקשתי ולהבטחות עובדי פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונותיי הקודמות...קיבלתי היום מייל נוסף המאשר את הצטרפותי לקבלת ח-ן דרך המייל. הקורא את תלונותיי הקודמות מבין עד כמה זה מרתיח ומעצבן. התקשרתי למוקד והנציג (רועי) טוען כי אני לא יקבל ח-ן בדואר ישראל אלא רק במייל ציינתי בפניו כי זו הפעם העשירית שאני מבקשת ח-ן בדואר ישראל והוא, לטענתו, החזיר לו שוב את הפרופיל של קבלת ח-ן לדואר ישראל. האין זה מדהים!!! האין זה מרתיח!!! האין זה מעצבן!!! כמה פעמים אפשר להתנצל ולבצע שוב את אותו המעשה. לי הרושם שאת חברת פלאפון לא באמת מעניין הלקוח אלא איך אפשר לחסוך בעלויות הדואר. או שנציגה ביצעה זאת במזיד כדי להתאכזר אליי. אני מרגישה מושפלת עקב היחס המזלזל של פלאפון ללקוחותיה. אינני יודעת מה לעשות. אני מעוניינת לעזוב את החברה הזאת לנתק את הקו ולהפסיק לשלם על המכשיר. אין כל כוונה לקבל שום התנצלות נוספת מנציגים כדי שיוכלו לבצע זאת שנית ולהכעסני עד מאוד!!!
עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית גברת ממה טופלה על ידי ונמסרו לה תשובות בנושא.


בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה