פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר וטיפול לקוי נושא התלונה:
לויטין איגור שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.05.06הגעתי למרכז שרות של פלאפון עם מכשיר מוטורולה 840 כי מכשיר לא נדלק.יש לציין שמכשיר לפני כן הוחלף פעמיים למחודש למרות שמחייבים אותי על חדש.הייתי בתחנה כשעה ורבע ונאמר לי שיש בעיה עם מטען ונתנו לי גם מטען שולחני.אך כאשר באתי לבית מלון(הייתי בחופשה באילת)המכשיר לא נטען שוב והיה מדובר על שעה 12.00 וכבר לא הייתי מספיק להגיע לתחנה וזה אומר שהחל מיום חמישי ועד יום ראשון אני ללא מכשיר. יום ראשון בשעה 9.00 הגעתי שוב לתחנה וביקשתי לדבר עם אחראי. ניגש בחור בשם עמוס והסברתי לו את הבעיה ואמרתי לו שאני לא מוכן לסבול יותר מהמכשיר ורוצה מכשיר אחר אפילו יותר זול ואמשיך לשלם על מוטורולה 840 בגלל ההתחייבות. הוא לקח את המכשיר לבדיקה ושכנע אותי כי אמר שהבעיה היא בסוללה והביא סוללה חדשה. רוקנתי סוללה ואז התענתי את המכשיר 12 שעות כמו שנאמר על ידי עמוס. אך כאשר קמתי בבוקר גיליתי שהמכשיר לא טעון. חייב לציין שהסבלנות שלי נגמרה אחרי יומיים בילוים בתחנה יותר משעה כל יום אך לא היתה לי שום ברירה והלכתי עוד פעם. עמוס ראה אותי ואמרתי לו שיש גבול ואני סובל קשות מהמכשיר ואני לא חושב שזה נורמלי כשמשלמים אל סבל כי אחרת אי איפשר להגדיר את כל הפרשה. בתגובה הוא אמר לי "תקח בחשבון שלא נתן להחליף את המכשיר" ולקח אותו שוב למעבדה. אמרתי שלא מקובל אך הוא ביקש לבדוק . חיכיתי כ-40 דקות ואז דרשתי להחזיר את המכשיר שלי בחזרה וחייב לציין שבזמן הזה עמוס כאילו נעלם. יצאה בחור שהיציג את עצמו כמנהל מעבדה ואמר שמטען לא תקין והחליף לי מטען. אמרתי לו שיש גבול אני ביליתי בתחנה הזאת יותר מדי זמן מעל 4 שעות בכללי וזה בזמני החופשי ואף אחד אפילו לא התנצל.נגרמה לי עוגמת נפש גדולה מאוד וזה מדובר אחרי 7שנות היותי בחברה ואני גם מנוי של 6מכשירים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר לויטן שלום, מאחר ומדובר בבעיה טכנית במכשיר הנך מוזמן לפנות שוב למרכז השרות של חברתנו.
במידת הצורך ניתן לפנות למנהל מרכז השרות לכל בעיה בנושא זה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה