פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע "מאי הגדול" - הטעיית הלקוחות. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע במבצע "מאי הגדול" חברת פלאפון מחייבת עבור שיחה בת 60 שניות? לא זו בלבד מדוע ההערה הזו היא באותיות מיקרוסקופיות? למה להטעות את הלקוחות אני אישית מכיר הרבה שנפלו ב"מבצע הזה" ורק מאוחר יותר שמו לב למחייבים אותם למשך 3 שנים עבור דקה ושניה כאילו זה שתי דקות.
כספי סוג הנזק :
לרשום את האותיות הנ"ל בענק ולהפסיק להטעות את הלקוח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר ראובן ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך במוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה