פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סגולה פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים לערך נכנסתי לתחנת שירות לבדיקת מכשיר ושם בחור בשם עוז שהוא נציג שירות הטעה אותי שאלתי איך הוא יכול להוזיל לי את עלויות הטלפון שלי אז הוא אמר לי שיש מסלול שאני אשלם 25 אגו' לדקת זמן אויר הקשתי ושאלתי מה מסתתר פה ואז הוא אמר תן לי 2 מכשירים מחברה אחרת ושני ילדים סטודנטים והייתי אמור לרכוש 5 מכשירים בקיצור הנציג שירות גרם לי להבין שזהו מסלול חדש הוא נתן לי את מספר הטלפון שלו האישי סלולרי וניהלנו שיחות בקשר למבצע לבסוף קבענו פגישה בשעה מסוימת אני הגעתי מקרני שומרון ובני הגיע מאוניברסיטת תל אביב פתאום הנציג מודיע לי שהמסלול כרוך ברכישת דקות זמן אוויר והמסלול הנ"ל לא חדש הנקודה הכי חשובה לא נאמרה לי אני את המסלול הזה מכיר והוא אינו מתאים לי ניסיתי לדבר עם המנהל במקום סוכם כשהוא יתפנה הוא יחזור אליי אך עד היום הוא לא חזר אליי כנראה שיש דברים בגו
התקשרתי לחברת פלאפון שוב ושוב כמו שהכרתי את חברת פלאפון קיוויתי לסיום טוב יותר קורה שפקיד/טלפן טועה הציעו לי 60 דקות זמן אויר הצעתי לצורך סיום העניין 120 דקות אם ניקח בחשבון את ההוצאות הטלפוניות הזמן היקר הנסיעות וכו אני חושב שזו דרישה זולה מאוד שחברת פלאפון צריכה להעריך ולא לנסות לחסוך בכל מקרה אמר לי שהוא מבקש ממני לקנותוךהגענו שיחות הם יש הוא נתן לי
כולם סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר בן חן טופל על ידי נציגי חברתנו ומנהלו של עוז יצר עימו קשר ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו *166 או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה