פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי זלזול וטירטור נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
משרות הלקוחות מסרו לי שממתין לי נרתיק בסניף ברעננה מעודכן שם ואין צורך לחכות בתור לפנות לאחד המנהלים ולקבל.
באמצע העבודה אמרו לי זה ענין של כמה דקות,נסעתי במיוחד ושרציתי לקבל את הנרתיק אמרו לי לחכות בתור כמו ילד טוב לקחתי מספר והמתנתי זאת לאחר שאמרו לי שאין דבר כזה לא להמתין שמחובתי לקחת מספר כמו כולם.
כעבור 15 דקות לערך הגיע תורי מסרתי את פרטי המזהים וביקשתי את הנרתיק המיוחל,לאחר בדיקה של טלי (נציגת שרות רעננה) נאמר לי שאין דבר כזה, ביקשתי ממנה ליצור קשר עם שרות לקוחות ולבקש את איילה שהיא זאת שהפנתה אותי לקבל את הנרתיק, היא סירבה ואמרה לי שאני אמתין כי היא הולכת להתייעץ עם מנהל לאחר כעוד 5 דקות חזרה חסרת אונים ואמרה לי שהיא מצטערת אין דבר כזה לאורך כל הזמן סירבה ליצור קשר עם מרכז השרות אני הרגשתי חסר אונים והמשכתי חזרה לעבודתי ,
תוך כדי שאני מתמרן בין העבודה לחברת פאלפון ענתה לי לימור משרות עיסקי
סיפרתי לה מה קרה ואת השתלשלות הדברים היא בדקה את הנושא בצורה יסודית וענינית והגיעה תוך כדי דין ודברים עם שרות תיקונים רעננה להסכמה שאני אחזור וימתין לי שם הנרתיק היא אמרה לי שזה טופל ובטוח מחכה לי שם הנרתיק המיוחל שאלתי אותה 10 פעם בערך אם היא בטוחה והיא אמרה לי ב 100 אחוז נסעתי חזרה למרכז השרות ונכנסתי למנהלת הסניף היא היתה עסוקה מאוד בניהול שיחה אישית מאוד (עם חבר לקבוע במסעדה) ככל הנראה הייתי שקוף והיא לא רצתה להתיחס אלי ואמרה לי לפנות לנציגת שרות, חזרתי לנציגת השרות ושוב לא נמצאה האבדה היא קראה למנהל בשם אמיר הוא התחיל בחיפושים(וזאת לאחר שאני כבר בפעם השניה מגיע ומאוד לחוץ בזמן)
ובכל זאת הייתי סבלני ולאחר מספר דקות ביקשתי ממנו שבכל זאת יתקשר למרכז שרות ויבקש את איילה או לימור כדי שיברר לגבי הנרתיק וגם הוא סירב בתענה שזה צריך להופיע לו במחשב ואני הרגשתי כמו אחד שרוצה לקבל דבר במירמה וזאת לאחר המתנה של 4 חודשים ושיחות עם ישראלה ועם מוקד שרות בשבוע וחצי האחרונים חיכיתי ולא זזו הדברים והוא היה בחיפושים קדחתניים ולא מצא את הנרתיק לאחר כעוד רבע שעה של המתנה על המתנה החלטתי שהפסדתי מספיק זמן וסחורה (מחלק פיתות ל"ג בעומר כמה לקוחות פנו למתחרה שיביא להם סחורה שהגעתי נשארתי עם סחורה ברכב),הלכתי משם כועס ומאוכזב והבנתי שאי אפשר לנהל חברה מכובדת עם חבורת ילדים כמו ברעננה, אני חושב שאם מנכל החברה היה חושב לטובת החברה היה יוצא בפועל ומתנהג כמו לקוח פרטי והיה מבין את חומרת המצב והמבוכה שנגרמת על ידי נתיניו ללקוחות.
לאחר שהלכתי משם התקשרתי לשרות לקוחות סיפרתי להם את מה שקרה
הבטיחו לי שתחזור אלי מנהלת תוך שעתיים וזה נעשה חזרה אלי בין היתר מנהלת בשם קתיה,תוך כדי ניהול שיחה איתה היא האשימה אותי בחוסר סבלנות ואמרה לי שהייתי אמור להמתין כמה זמן שצריך אמרתי לה שלא ההיתי צריך להמתין כלל מכייוון שזה מה שאיילת הבטיחה לי לאחר דין ודברים עם לימור וקתיה הוחלט להעליב אותי בשנית ולפצות אותי ב 60 דקות זמן אויר שבתעריפים שלי בעיסקי שווים ל כ 20 ש"ח בערך אני חושב ורואה את הענין כחמור מאוד וחושב להמשיך הלאה על מנת שאף אחד אחר לא יעבור מה שאני עברתי מסכת התעללות וטירטור,
נ"ב: אפילו ביקשתי שישלחו לי את זה כי אני לא מוכן לחכות שוב ואמרו לי שזה לא אפשרי ואני צריך שוב לחזור ל"שרות תיקונים ולקוחות" ברעננה.
אני מבקש טיפול רציני כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו לטובת הלקוחות ולטובת החברה שאני מאמין שחשובה לכם (וכמו שראיתי לכם ולא להם).
קיבלתי לפי דעתי שרות מצוין מאיילת ומלימור וגם מבחורה בשם אולגה שממש היו נחמדות וניסו לעזור לי בכל צורה אפשרית וחבל שאנשים כמו קתיה והמנהלים ברעננה הרסו לי את הרושם הטוב שהיה לי על החברה לזמן קצר.
מבקש טיפול כדי שדבר כזה חמור לא יקרה בשנית ותשובה .
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
שלא ינהלו ילדים בחברה רצינית (אסור שינהלו בכלל בשו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מרלוי טופל על ידי נציי חברתנו במוקד השרות הטלפוני ונמסרו לו תשובות בנושא.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה