אי טיפול בבעיה וגרימת תקלה נוספת ע"י החברה. כ"כ יחסי שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריית שמונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה-5.5 הגעתי לסניף פלאפון בק.שמונה עם בעיית ניתוקים חמורה (בעיה שחוזרת על עצמה כבר תקופה ארוכה וכבר טופלה ע"י הרשת). לאחר המתנה של כשעה, נאמר לי כי הבעיה טופלה. כשהגעתי לביתי, הטענתי את הפלאפון וגיליתי כי הוא לא מצליח להטען, בעיה שלא היתה קיימת קודם לכן. מאחר והסניף כבר נסגר, נאלצתי להמתין עד יום ראשון. ביום ראשון הגעתי שוב לסניף, המתנתי שוב כשעה, התנצלו בפני על הנזק שנגרם ואמרו לי כי טיפלו בבעיה. לאחר שהטענתי את הפלאפון ודיברתי בו מס' דקות , השיחה נותקה ואז נוכחתי לדעת כי הבעיה לא נפתרה והמכשיר לא נטען כראוי. חזרתי לסניף , שוב התנצלו ולאחר המתנה של כשעה וחצי נוספות אמרו לי שמקווים כי הבעיה נפתרה. לאחר שלא הוצע פיצוי כלשהו, בקשתי מהנציגה לפצות אותי . היא אמרה כי יפצו אותי ושניסיתי לשאול לגבי פרטים נוספים, היא פשוט אמרה שאפוצה בהתאם לזמן שחיכיתי והסתלקה. בקשתי לדבר עם האחראית . בקשתי ממנה פיצוי הולם על הניתוקים (שבגללם חשבון הפאלפון גדל וכן נגרמו לי אי נעימויות עם אנשי השיחה שלי), על זמן שחיכיתי, על טירטורי הנסיעות (שכן פעמיים הגעתי עקב תקלה שנגרמה על ידם!) וכן על היחס הלא הולם מצד הנציגים, שבכל 3 הפעמים רק ניסו לגרום לי לשדרג את המכשיר ובכך לפתור את הבעיה. האחראית אמרה כי אפוצה ב- 60 דקות זמן אוויר, שאינן מכסות את העלויות ואת עוגמת הנפש שנגרמה לי. לאחר מכן היא הוסיפה עוד 40 דקות זמן אוויר ואמרה כי זה המקס' שהיא יכולה. האמנם?! היום , לאחר קצת יותר משבוע, עדיין קיימת בעיית הניתוקים. אז שוב לגשת ? שוב טירטורים, שוב לבזבז זמן וכסף?
|
עוגמת נפש,זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פתירת הבעיה באופן סופי - טיפול במכשיר, קבלת מכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|