פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במכשיר טלפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה לוי 16, בית קנדי ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
‏זה הוא העתק של המכתב שנשלח לחברת פלאפון ותרם קיבל כול מענה למרות שעבר שבוע ואני נמצא ללא מכשיר פלאפון שבעבורו שילמתי ואני עדיין משלם.

מבקש את עזרתכם במהרה בנידון
אני פניתי כבר לכמה מקומות לעזרה אני מקווה שזה יפתר ותעזרו לי באופן דחוף
12/05/2006

לכבוד: חברת פלאפון
מחלקת פניות לקוחות.

הנדון: מכשיר טלפון תקול אשר לא תוקן לפי דרישתי המפורשת.

בתאריך 12/05/06 פניתי למרכז מרכזי של שירות תיקונים של חברת פלאפון אשר נמצא בראשון לציון מול קניון הזהב.

סיבת הגעתי למרכז הייתה טלפון תקול מסוג סמסונג 640 אשר לא נטען. יש לציין שזאת כבר הפניה השנייה שלי בנושא הזה לאותו מרכז, תוך זמן בלתי סביר(שבועיים). בפעם הראשונה נאלצתי להגיע למרכז שירות מסיבה המכשיר לא נטען. בפעם הראשונה נאמר בתום הטיפול הממושך שבוצעו הפועלות הבאות: ניקוי מגעים + שיפור טכני במעגל הטעינה.
בפעם השנייה הגעתי מאותה סיבה שכבר הזכרתי ושוחחתי עם מנהל משמרת. אשר הבטיח לי שהטלפון יטופל במהירות וביסודיות. ועכשיו למרבה הפלא בתום הטיפול הממושך קיבלתי תשובה זהה: ניקוי מגעים +שינוי טכני במעגל הטעינה. מיותר לציין שזה לא עזר. וכאשר הגעתי לביתי
וניסיתי להטעין את המכשיר הוא שוב לא נטען. ועברו רק שעתיים מרגע הטיפול. וכמו כן שמתי לב שחסרים אחד הברגים בגוף המכשיר שתפקידו לחזק את המכסה של המכשיר. באותו רגע הודעתי לתמיכה טכנית בטלפון שהמכשיר לא תקין. התומכת אשר דיברה איתי הסכימה לשלוח שליח למקום שאבחר אל מנת לאסוף את המכשיר ולבצע ב תיקון ובתום הטיפול להחזיר אותו לאותו מקום ממנו נלקח ללא חיוב נוסף. אני כבר לא מאמין שזה יעזור.
יש לציין שבשני המקרים המכשיר נמסר לתיקון/בדיקה עם מטען.

ופה כבר נשאלת השאלה איך זה הייתכן שבשני המקרים קיבלתי אותה תשובה בתום הבדיקה במרכז שירות ובשני המקרים מכשיר הטלפון לא תוקן.וכמו כן מה היא רמת ידע של הטכנאים שלפי דעתי היא נמוכה מאוד. ברצוני לציין שהיו ברשותי שני מכשירים של חברת פלאפון קודם לכן שכול פעם שהם התקלקלו המעבדה שלכם ניסתה לתקן אבל ללא הצלחה.
נכון להיום נשארתי בלי מכשיר לסוף השבוע שזה חמור ביותר בעיני.

הדרישה שלי היא לא החלפת או תיקון המכשיר אלא להחליפו למכשיר אחר שהוא יהיה חדש לחלוטין.
ובנוסף פיצוי הולם לכול מה שקרה.
בימים הקרובים אני הולך להגיש תביעה באתר צרכנות http://www.service-report.co.il/ .
אשר מטפל בנושאים הנ"ל.
ומו כן דרך תוכנית טלוויזיה כולבוטק.

אם לא תהיה תגובה מהחברה בזמן סביר (תוך יום).
תוגש תלונה במשטרת ישראל בגין רמאות וגניבת כספי לשב.
ובנוסף תלונה במשטרת ישראל נגד מנהל משמרת מחמוד צפורי בגין אי עמידה בסטנדרטים של מנהל!
ובנוסף אני מבטל את המנוי שלי בחברת פלאפון לאלתר כולל תשלום חודשי על המכשיר בסך 50 שח לכול חודש למשך 36 חודשים עבור מכשיר פלאפון. לא סביר שאני ישלם על מכשיר שהוא לא תקין ולא ניתן להשתמש בו בצורה סבירה, שזה באחריותכם המלאה שהמקרה הנ"ל קרה.


העתק: מרכז שירות ומכירה ראשון לציון פינת משה לוי. אתר צרכנות http://www.service-report.co.il/
תוכנית טלוויזיה כולבוטק.

על החתום:
שם: סודאקין גיל
מס פלאפון:0507572269
ת"ז:303717441
טלפון ליצירת קשר הוא: 052-3964695
דוא"ל: [email protected]
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לחדש. או למכשיר אחר מיצרן אחר בעל תכונ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר סודקאין טופל על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה