פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך חודש התגלה דבר הונאה מצד אחד הנציגים של החברה כלפיי וכלפיי בת זוגתי. הנציג שרימה אותי פוטר מעבודתו לאלתר, והמנהל שלו יצר איתי קשר ואמר שהטיפול בבעיה שלי עבר כעת למחלקת הונאה.
עד ליום זה לא פנו אליי נציגי החברה ,לא בנוגע לחיובים שעדיין מתבצעים, ולא בנוגע להתקדמות הטיפול בבעיה שלי ושל בת זוגתי. שלא נדבר על כך שלא ראיתי שום הבעת צער מצד החברה על דבר ההונאה המכוער שלו נפלתי קרבן.
אני מאוכזב מאוד מהשירות לו אני זוכה, על אף העובדה שאני לקוח נאמן, קרוב ל10 שנים ולא היו איתי בעיות מיוחדות.
חשוב להזכיר כי בתאריך 10/05/2006 שלחתי פקס לפניות הציבור וגם בפניה זו נפלתי על אזניים ערלות. אפילו לא הואילו בטובם להתייחס ולהודיע שהפקס הגיע ושהעניין בטיפול, ככה לא נותנים שירות ללקוחות.
אני מלא כעס כלפי החברה שמתיחסת לבעיה שלי בזלזול משווע.
הבעיות בהן יש צורך לטפל:
ביטול חיובים שנלקחו באופן לא חוקי מכרטיס האשראי שלי ושל בת זוגתי.
פיצוי שלי ושל בת זוגתי על כל הנזקים שנגרמו לנו (ראה הרחבה בפקס שנשלח).

עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר סויסה טופל על ידי נציגת חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה