פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר פלאפון והטעיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ק. מסילות ד.נ. בקעת בית שאן 19155 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית כל שלום, ברצוני שתעזרי לי עם בעיה שהייתה לי עם חברת פלאפון בנוגע לעסקה שלדעתי הטעתה אותי ונפלתי איתה והייתי רוצה לשנות. בתאריך ה - 8.5.06 יום ב' הגיעו למושב רמת צבי נציגים של פלאפון כדי לחלק מכשירים לפי עסקה שסגרה חברת רמה עם פלאפון. באותו יום הגעתי למקום בו סיפקו את המכשירים בסביבות השעה 14:45 וכבר בכניסה דאגו להבהיר לי ולזרז אותי משום שהם ממהרים ללכת לאכול ב - 15:00, כאשר התיישבתי ליד נציג שרות כדי לקבל מעט הסבר על כל מכשיר כולל על העסקה עצמה היה נראה כי לנציגים עצמם שהובאו מטעם פלאפון אין שום קשר ומידע בנוגע לתנאי העסקה שנסגרה עם המושב. ולכן הפנו אותי לאיש קשר מהמושב שרוב זמנו היה עסוק, משום שהיה צריך לתת הסברים לכולם (ומדובר על הרבה מנויים). הסברתי להם שברצוני לקבל את המכשיר הכי זול וחשוב שיהיה בו ספיקר והם הראו לי מכשיר LG630 הם הסבירו לי את איכויות המכשיר וכל הזמן הדגשתי בפניהם, וגם זוג שישב לידי ונפל באותה עסקה הבין כמוני וגם שמע אותי שואלת כל הזמן ומדגישה את החשיבות של המחיר ושהפלאפון לא מצריך אותי לתקשורת חוץ מעם בן זוגי (חינם). עלות המכשיר שקיבלתי הוא כ - 40 ש"ח בחודש ושם הבהירו לי שהוא 10 ש"ח בחודש אך שכחו להגיד לי שאני צריכה לדבר זמן מסוים בשביל לקבל זיכוי ובגלל זה לקחתי את המכשיר כי 10 ש"ח הייתה נראית לי העסקה של חיי. בכל אופן אחרי שחתמתי והעברתי את הפרטים על העסקה כשהגעתי הביתה התחלתי להבין כי המכשיר עולה "קצת" יותר ממה שאמרו לי אז ביקשתי מבן זוגי לקפוץ לברר לי על המכשיר ועלויותיו והוא עידכן אותי שאין שום בעיה ועלות המכשיר היא 10 ש"ח כמו שאני הבנתי וגם שאלתי את הזוג שישב לידי וגם הוא הבין ככה. לאחר יום יומיים כשהבנתי ועשיתי בדיקה יותר מקיפה, כי התחילו לצוץ כמה שמועות באוויר, ב -15.5 הלכתי לסניף של פלאפון בעפולה כדי לבקש להחליף את המכשיר באתי עם כל הקופסא והתוכן שלה ושם הובהר לי שאני לא יכולה להחליף משום שרק עד 24 שעות אחרי אפשר מה שלא בטוח שכ"כ נכון כי הבנתי שיש שבועיים. ניסינו גם לטפל בעניין דרך האיש קשר של המושב והוא עצמו גם לא הצליח להסדיר את זה. בכל מקרה אשמח אם תעזרי לי משום שאני חושבת שאני ועוד אנשים הוטענו ואני יודעת שקיים מכשיר יותר זול עם ספיקר 15 ש"ח ואיתו אני לא חייבת לשלם שום דבר מעבר לזה כי הוא שייך למכשירים שאפשר לקחת את העסקה חינם ואם הייתה שם קצת פחות בורות מצד נציגי השירות לגבי כל העסקה הכול היה מסתדר יותר טוב, ואני לא חושבת שעליי לשלם במשך 3 שנים כ"כ הרבה כסף (כ - 70 ש"ח בחודש כולל העסקה) למרות שכל הזמן הדגשתי להם את העניין של מכשיר זול. בכל מקרה אודה לך אם תוכלי לעזור לי לפתור את הבעיה בסך הכול הייתי רוצה לקחת מכשיר זול יותר ולא לבטל את כל העסקה.אני חושבת שאסור לנו לאפשר לחברה כ"כ גדולה להונות כך את הלקוחות שלה ובגלל בורות שלהם (לגבי העסקה) עלינו לשלם 3 שנים יותר.
בכבוד רב ותודה יערה אשכנזי
עלבון סוג הנזק :
להחליף את הפלאפון למכשיר הכי זול עם העיסקה בחינם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
יערה שלום, בנושא פנייתך אנא פני לאיש הקשר, בני בירן, של רמה ייצור ושיווק בע"מ.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה