פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת סכום כסף < נושא התלונה:
דבוש ריקי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/2/03 רכשתי מכשיר מסוג סמסונג 620 במסלול יותר מסלול חיילים בעת הרכישה נאמר לי מהנציגה שמכרה לי את המכשיר במידה ואני ירצה שהשתחרר אני יוכל לבטל את התשלומים שישארו בהצגת תעודת שחרור כאשר השתחררתי ניגשתי לנקודת המכירה בסניף נתניה בקניון השרון לפני שביצעתי רכישה למכשיר מסוג טלית שאלתי את הנציג עם באמת יבוטלו התשלומים לאחר שקיבלתי תשובה חיובית בתאריך 25/1/05 ביצעתי רכישה של המכשיר הצגתי תעודת שחרור לאחר 9 חודשים גילתי לדעת שהתשלומים לא הופסקו ועדין ממשיכים לחייב אותי פניתי למוקד השרות של החברה נמסר לי מהנציג שהוא יטפל בזה אבל לא טופל לאחר חודש פניתי שוב למוקד השרות הובטח לי מהנציג שיטפל בנושא למרות שטיפל אבל הופסקו התשלומים אבל לא קיבלתי את הכסף שירד מחשבוני במשך כל ה9 חודשים שזה אומר מינואר עד ספטמבר פניתי למוקד שירות לפני כמה חודשיים נאמר לי שזה בטיפול אבל כרגיל כלום לא נעשה בנידון חזרתי שוב למוקד השרות ענתה לי נציגה בשם אלינור באמת ניסתה לעשות מעל או מעבר אבל עדין לא קיבלתי את כספי חזרה היום אנחנו אחרי שנה וחצי ולא מחזירים לי את כספי כל פעם שאני פונה למוקד השירות הדבר הקבוע שאני שומעת הייתה טעות של הנציג אני השמח עם הענין יטופל ולמרות הכל אני חושבת שגם אני צריכה לקבל פיצוי על כל העוגמת נפש שנגרמה לי והחוצפה שאני מדברת עם מנהלי השרות וכלום לא נעשה בנידון לאחר פניות רבות למוקד שלא נענו לפניותי ביקשתי את הטלפון או שנציג מפניות הציבור ישוחח איתי אבל התשובה היתה שלא ניתן רק בכתב אני השמח עם נציג פניות הציבור יצור איתי קשר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי עולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פנייתך נמצאת בטיפול של הלשכה המשפטית של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה